Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met de XXL limo bus van glamourlounge.be?

  6-10-2010 11:33:04
heey bruidjes en bruidegommen,

wij hebben zaterdag op de trouwbus de XXL limo bus vastgelegd omdat we vervoer zochten voor ons en ons gevolg te samen , vind dit reuze gezellig dat je met zen allen kan samen zitten. :)en omdat we begin april trouwen kan het weer eens wat tegenvallen he.

Maar nu was mijn vraag heeft er iemand al ervaring met deze mensen? het leken me echt super toffe mensen!!!
Maar ben toch al eens opzoek naar ervaringen.

groetjes

nathalie
15-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1284


Elke
2-3-2012
 Meld misbruik16-10-2010 23:43:17

Hey Nathalie,

Wij hebben ook deze bus vastegelegd, is handig allemaal in een bus en redelijk van prijs. Als de prijzen vergelijkt met andere bussen.
Heb ook nog geen mensen gevonden met ervaringen van die bus, maar denk dat het zeer goed gaat meevallen. Heb wel gehoord dat je goed moet opletten dat de bus aan de kerk en gemeentenhuis kan parkeren.

x Elke



Sandy

 Meld misbruik1-11-2010 16:17:02

hey Nathalie,

Voor ons personeelsfeest vorig jaar hebben wij ook gebruik gemaakt van de glamourlounge limo bus en dat was gewoonweg super!

Iedereen spreekt er nog over en we zijn het er unaniem over eens dat we dit zeker nog een keer gaan doen... zeker een aanrader!



Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik19-12-2010 11:15:48

Wij zijn ook geïnteresseerd in deze bus. Kennen jullie de prijs nog :$. We hebben gemail maar nog geen antwoord.
Groetjes



nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik6-1-2011 9:00:39

euhm wij hadden beursvoordeel toen maar in totaal komt het bij ons op ongeveer een 600 en euro voor 5 uurtjes dus dat is nog niet veel ! in vergelijk met al het andere vervoer dat beschikbaar is!

ik ben er allesinds super blij mee!!
veel succes nog met de verdere voorbereidingen!



Steven
9-9-2011
 Meld misbruik24-1-2011 11:33:53

Hey,

Voor degene die moeilijk reactie krijgen voor de glamoerlounge bus. Mailtje sturen naar kenny@glamourlounge.be . Dat is de zaakvoerder, en stuurt tamelijk snel terug.

Groetjes,



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...