Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 18/09/2010

  5-10-2010 17:52:18
Hallo iedereen

Wij zijn ondertussen al 17 dagen getrouwd en dus is het tijd voor een verslagje:

Om 6.00u ben ik samen met mijn man opgestaan. Hij vertrok richting zijn ouderlijk huis en ik bleef bij ons thuis.
om 7.00u stond de kapper, de fotograaf en de schminkster aan de deur. Ons mama was er ietsje later ook. Om 8.45u waren mijn haar en make-up volledig klaar en kon ik dus mijn kleed aandoen...
Amai ik denk dat ons mama en de bomma nogal gezweten hebben om die koord vanachter toe te rijgen... :-)
Toen was er ineens paniek! Ten eerste stond mijn toekomstige al aan de deur met de hele suite (en ik had mijn kleed nog niet deftig aan!!) en ten tweede mijn bandjes die je op het kleed kon bevestigen zakten af...
(ik had dit extra gevraagd in de bruidswinkel omdat ik dat zooo mooi vond. Deze waren handgemaakt en volledig met pareltjes en borduursel versierd...) Spijtig... Dan maar geen bandjes...

Om 9.55u in het gemeentehuis aangekomen en ik denk op 10 à 15 min weer buiten :-) mét trouwboekje...
Om 11u zouden we voor de kerk trouwen... maar omdat we zo vroeg bij het gemeentehuis buiten waren, is de pastoor (op eigen houtje) 20 min vroeger begonnen... Iedereen haastte zich nog snel naar binnen :-) Ook het binnenkomstlied was al lang bezig en ik stond nog met mijn stiefpapa te wachten :-) De kerk was wel supermooi versierd en er was best wel wat volk!!

Om 12.30u hadden we afspraak om te lunchen in het Sterckshof (zilvermuseum Deurne) en daar hebben we ineens ook alle foto's genomen van ons en die met de familie. Man man wat hebben we daar goe gelachen!!!
Om 15.30u zijn we vertrokken richting feestzaal. Dit was het Dennenhof te Brasschaat. Zééér tevreden van, had ook niets anders verwacht.
Om 16u hebben we buiten kunnen aperitieven zo'n goe weer was het!!! Dan hebben we eerst met de suite gegeten ('t was heel lekker hoewel ik niet zo veel gegeten heb) en daarna vanaf 20u kon onze huwelijksfuif starten en kregen de gasten nog tomatensoep en frietjes. Het heeft geduurd tot 5u30.

Het was een stralende dag!!!We hebben er beiden goed van genoten en we hebben vooral veel gelachen!

Nog even een overzichtje:

-Lunch: Sterckshof Deurne
-Feestzaal: Dennenhof Brasschaat
-Bloemen: Multiflora Deurne
-Fotograaf: vriend van goei vriendin
-Trouwjurk: Monalisa Roy van Maggie Sottero
-Trouwwagen: Mercedes uit1957 van iemand die dit als hobby deed
-Bruidsjuwelen: Nona van Rodania (die heeft echt een mooie collectie die je als bruidsjuwelen kan dragen!!)
-...

Als er nog dingen zijn die je nog wil weten, mag je het altijd vragen!

TIP: Bij ons zijn er een aantal dingen niet volgens plan verlopen (zoals mijn bandjes die afzakten, de kerk die veel te vroeg was...). Je moet proberen om je daar niet aan te storen want je kan er toch niks aan doen. Vooral GENIETEN!!!

Foto's zullen nog volgen, maar ik wacht op die van de fotograaf :-)

groetjes!!


Jessy
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1611


jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-10-2010 22:34:31

Leuk om te lezen...
Wij zijn volop aan het voorbereiden, en hopen er ook iets persoonlijks en orgineel van te maken.
Geen gemakkelijke opgave!
Maar wel leuk!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 12:57:43

Hallo Jessy! een heel dikke proficiat gewenst!
Goed nagenieten en vooral ook goe genieten van elkaar!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info