Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Cuba.

  3-10-2010 22:03:54
Hoi,

Is er nog iemand van plan naar Cuba te gaan of heeft iemand er ervaring mee?

We zijn er nog niet uit of we een rondreis zouden doen (in groep of individueel) of een goed hotel kiezen en van daar excursies plannen.

Alle tips zijn welkom!

Groetjes,

Vicky

Vicky
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1353


mieke
1-4-2011
 Meld misbruik3-10-2010 22:18:56

Wij zijn vorig jaar in Cuba geweest.
Je kan een reis op maat laten maken door "anders reizen.be" of "snp.nl". Dan heb je het voordeel dat alles op voorhand geregeld is, en toch niet het "nadeel" dat je in groep moet reizen. En het komt niet eens veel duurder uit.
Op de site van snp, kan je "bouwpakketten" zelf samenstellen naargelang je tijd en wat je wil zien. Erg handig.
De "casas particulares" zijn zeer sympathiek, maar uiteraard niet luxueus.
Je kan eindigen in één of ander duurder hotel aan zee, zo hebben wij dat ook gedaan.
Ik raad je aan om niet in een resort te gaan zitten : dan heb je het land écht niet gezien!
Neem voldoende zeep(jes) mee voor jezelf of om uit te delen : er is daar een enorm tekort.
Fatastisch land! Zeker Trinidad doen!




Brecht
2-7-2011
 Meld misbruik4-10-2010 9:57:43

Vicky,

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk ook naar Cuba op huwelijksreis. Normaal gaan wij beginnen met een rondreis in groep (voor die 7 of 10 dagen), omdat wij het prijsverschil té vinden om individueel op rondreis te gaan. Als het niet de rondreis in groep wordt, zou ik nog durven opteren om er per auto een rondreis te doen. Daarna blijven wij nog 8 à 10 dagen in Varadero om te genieten van elkaar en van onze huwelijksreis. Zo hebben we de twee gedaan, rondreis en genieten!

Veel succes in ieder geval!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums