Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 80 dagen te gaan!

  1-3-2006 13:48:20
Nog maar 80 dagen te gaan! Het gaat zo supersnel, het is alsof de tijd vliegt!! Superleuk is dat en ik vind het ook echt spannend! Mijn ventje gaat volgende week voor zijn trouwkostuum en dan is bijna alles geregeld! We hebben ook de kleertjes voor onze 2 kindjes, ze zullen superschattig zijn!
Groeten,
Nathalie

Nathalie
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 803


Ann
19-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 17:31:45

Dag Nathalie,
Kan het dan zijn dat je 20 mei trouwt? Bij mij nog 79 dagen en ik trouw op 19 mei. Wij zijn maandag mijn vriend zijn kostuum gaan halen en ik moet zeggen dat hij er supersexy mee is!!! We wilden eerst een traditioneel beige trouwkostuum kopen maar uiteindelijk is het een tof bruin-roestachtige Hugo Boss geworden!!!
Groetjes
Ann



nele
20-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 18:31:18

hey nathalie,

voor ons ook nog 80 dagen te gaan, het meeste is al geregeld, alleen nog een huwelijkskaars en het laatste werk aan de misboekjes.

nele

20 mei 2006



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 19:56:17

Van ons ook nog 86 dagen, prr dat gaat vlug he plots !!

ik ga zaterdag de kleerkes kopen voor de bruidskindjes, k hoop dat dat wat meevalt ;-)

groetjes

Lien
26/05/06



Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik2-3-2006 11:18:39

Hallo allemaal!
Wij trouwen idd op 20 mei, hopelijk zal het een stralende, zonnige dag worden!
Ann: Leuk, een bruin costuum, zal vast heel erg trendy staan!

Ik heb zelf niet de traditionele witte jurk, maar een bordeaux-rode met paarse glans! Ik vond dat ze er zo feestelijk uitzag, echt iets voor mij! Ik ben al in de winkel geweest waar mijn ventje zijn costuum gaat halen en daat een stuk stof van mijn jurk gegeven, zodat de dame mijn ventje de goede richting kan wijzen voor zijn costuum! Spannend! Hij denkt namelijk dat ik een witte jurk zal hebben en hij heeft ze al gezien, maar het is de jurk van mijn vriendin! haha! Stout hé! Ik laat mijn jurk NIET zien!

Doen jullie dat ook, of laten jullie de jurk gewoon zien?

Groetjes,
Nathalie



20 mei 2006 - nog 79 dagen te gaan! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...