Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn (laat) verslagje van 28/08/2010

  30-9-2010 13:44:28
Hallo mede-bruidjes!

Hieronder een (toch wat schandalig laat) verslagje van onze droomdag.

De dagen voordien werd het weer alleen maar slechter dus mijn opluchting en verbazing waren zeer groot toen ik zaterdagochtend de gordijnen opzij schoof en de zon scheen. Blauwe hemel! Ik was zo blij! Om half 9 moest ik bij de kapster zijn en rond die tijd is mijn echtgenoot (toen nog) naar zijn ouders vertrokken. We hadden samen geslapen maar 's ochtends gingen we keurig naar onze respectievelijke ouders. Om 10u kwam ik bij mijn ouders aan en daar waren ook al de fotografen en de visagiste. We zijn meteen aan de slag gegaan want om 11u kwam de suite al aan. Met een beetje vertraging was ik helemaal klaar en kon de dag écht beginnen. Toen ik de trap afkwam zag ik mijn ventje staan met een prachtig boeket en toen kreeg ik het even moeilijk. Hij zag er ook echt prachtig uit. De blik in zijn ogen toen hij mij eindelijk "af" zag, zal ik nooit vergeten. Voor het eerst in zijn leven, denk ik, was hij sprakeloos. :-) Dan zijn we in een prachtige Cadillac naar het gemeentehuis gereden waar we een hele fijne, informele ceremonie hebben meegemaakt. Daar hebben we ook de ringen uitgewisseld en was er ook nog een speech die ons nog lang zal bijblijven.

Toen begon het lichtjes te regenen dus hebben we enkele foto's in het mooie gemeentehuis genomen. Het klaarde gelukkig weer snel op en toen zijn we naar het vliegveld van Grimbergen gereden voor de fotoshoot. Daar was de lucht weer strakblauw en de zon scheen lekker. De fotoshoot duurde ongeveer een uur en dan zijn we naar onze feestzaal (Salons de Romree) gegaan om tijdens de receptie nog enkele foto's van iedereen en de omgeving te nemen. Om half 4 zijn we aan tafel gegaan (en het was lekker!) tot 18u ongeveer. Om 19u30 kwamen de gasten voor het avondfeest en met 135 personen ben je wel even bezig... Rond 21u hadden we voor iedereen dessertbuffet voorzien en de opening (door ons) was met vuurwerk en alles erop en eraan. Echt prachtig! Later hadden onze beste vrienden een presentatie gemaakt van onze kinder- en jeugdfoto's en ook nog een filmpje over allebei onze vrijgezellen. Echt super! Rond 22u45 hebben we het feest geopend met onze openingsdans: The Book of Love van Peter Gabriel - zooo romantisch en ontroerend! Ik krijg er nog kippenvel van als ik de video bekijk... Rond 23u hadden we ook voor iedereen koud buffet voorzien en nog een "broodje kroket". :-) Om kwart na 3 ongeveer hebben we het laatste nummer aan de dj gevraagd want we waren echt op.

We zijn moe en voldaan naar huis gegaan want het was echt onze droomdag. We hebben er allebei evenveel van genoten en dat is echt belangrijk, vind ik. De dag erna hadden we een lekker ontbijt aan huis laten leveren om nog een beetje na te genieten. Zo, tot zover mijn verslagje want nu zal ik jullie even de belangrijkste dingen doorgeven, misschien hebben jullie er ook iets aan, nietwaar? :-)

- Mijn jurk, schoenen en juwelen kwamen van Linx in Leuven waar ik echt 100% tevreden van ben.
- Onze fantastische fotografen die ons echt prachtige foto's hebben gegeven: Appleblue
- De feestzaal Salons de Romree voor hun onberispelijk service. We hoefden echt aan niks te denken de hele dag!
- Onze dj Michael Polspoel die er een knalfeest van heeft gemaakt

Maar het ALLERbelangrijkste: geniet van je dag!

Groetjes,
Kirsten

Kirsten

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2278


Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-9-2010 13:59:51

Een dikke proficiat! Als ik zo'n verslagjes lees, wil ik steeds dat het al aan mij is
Gezonde jaloezie hé!



Joke
7-8-2010
 Meld misbruik30-9-2010 15:25:15

Proficiat, het klinkt echt geweldig, jammer dat zo een dag altijd snel voorbij is he... nu samen genieten van het leven.





Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik30-9-2010 18:31:25

Hey, Leuk verslagje. Nog een dikke proficiat hé!!!

Kan er ergens naar fotootjes gekeken worden?

groetjes,

Carmen



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik1-10-2010 11:40:29

Dikke proficiat! Ja, ik lees ook altijd verslagjes en denk dan... Pffff nog .... dagen wachten voor het aan ons is (vandaag nog 322 dagen ;))!

Goe nagenieten en foto's zijn altijd welkom...

Groetjes
Sharon



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-10-2010 14:46:13

Proficiat, hopelijk kunnen we snel wat foto's bekijken!!!!



Kirsten

 Meld misbruik3-10-2010 14:20:03

Hallo iedereen!

Hier volgt de link naar ons album op Facebook (dit zijn de foto's van ouders, vrienden, ...)

http://www.facebook.com/album.php?aid=2087771&id=11...

Veel plezier!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info