Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema???

  27-9-2010 9:00:29
Dag iedereen, mag ik nog eens jullie advies?
Ik zou graag met een thema werken, heeft er iemand leuke ideetjes?
Het moet niet te speciaal zijn ,maar zoiets dat je toch heel de dag kunt doortrekken.

Bedankt

xx

Elke
2-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2252


Anke
20-8-2010
 Meld misbruik27-9-2010 9:35:54

Hey Elke

Thema's genoeg he
Sprookjes, muziek, films (Hollywood), Disco, 50's,...
Misschien eerst eens bekijken wat jullie het meest aanspreekt...
Veel succes nog!

Groetjes



Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik27-9-2010 10:38:16

Je kunt ook met themakleuren werken?



Elke
2-3-2012
 Meld misbruik27-9-2010 11:28:03

Ik dacht aan een romanisch thema, maar weet niet goed hoe ja dat dan moet doortrekken.
Kleuren is ook tof, bedoel je dan voor op het kaartje en de bloemen en de versiering enz?



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik27-9-2010 12:29:00

Hey,
Wij hadden een kleurenthema. Mijn jurk was een zwarte rok met turquoise top en wij hebben deze kleuren ook gebruikt voor de uitnodiging. De kleuren kwamen ook terug in de ballonnen die aan de feestzaal hingen, de servetten voor bij de broodjes snachts (wij hadden fuif), het zakje waar mijn trouwring in zat was turquoise, de kaarsen op de tafel met het gastenboek, het gastenboek zelf, het lint aan mijn bruidsboeket (turquoise lint, witte cala's en zwart cobrablad),...
Het lijkt allemaal niet echt super opvallend enzo maar het zijn leuke details die de mensen vaak wel leuk vinden. Heb er toffe reacties op gekregen.
Groetjes,
ilse



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik27-9-2010 12:30:02

Mijn thema is een dubbele hart (taarttopper, bedankkaartjes, confettie op tafel als extra versiering, ballongewichtjes, servetten) gecombineerd met de schrijfstijl van de Vertel's serie (met veel krullen) en dit alles in wit met zilver.



Elke
2-3-2012
 Meld misbruik27-9-2010 12:59:07

Toffe ideetjesn iedereen al vast bedankt De kleuren zien ik wel zitten, mijn kleed is wit maar voor de kids en man kan er wel een kleur komen en die dan verder gebruiken in de kleinere details.



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik27-9-2010 15:23:14

Hoi,

Wij gaan voor een themakleur: donker paars

Dit gaat terugkomen in het altaarstuk (wit en paars) en het bruidsboeket. Eventueel das van de bruidegom, bedankjes, bedankkaartjes, gastenboek, naamkaartjes voor op tafel, en ik hoop ook het drukwerk te voorzien van een vleugje paars. De zaal zal ook voorzien worden van bloemen en kaarsen in wittinten en paars. Verder heb ik er nog niet over nagedacht maar hoop toch dat er mensen zullen zien dat alles een beetje in een "thema" is.

Vrienden van ons hadden rood en fuchia. Heel fleurig.

Groetjes



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-9-2010 21:51:19

Hey,

Ons thema was een beetje een samenraapsel van alles :-)

Omdat we na 7 jaren gingen trouwen hebben we gekozen om de tafelnamen 7 zeeën en 7 continenten te geven. Per zee en per continent hadden we dan ook wat informatie meegegeven. Bv voor een zee: afbeelding van de zee, oppervlakte en de naam en diepte van het diepste punt. Daarnaast gaat er op een trouwdag ook een nieuwe wereld voor het bruidspaar open en gingen de gasten aan tafel terwijl het liedje A Whole New World speelde. Ook in onze speech hebben we ons thema wat uitgelegd.

Het was geen thema wat je een hele dag kon doortrekken, maar we hebben van vele mensen toch een zeer goede reactie gekregen!!

groetjes

sofie




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik28-9-2010 10:44:48

wij zijn gegaan voor een trouw in jaren '30-'40 maffia stijl
het was fantastisch!
en leuk dat veel mensen voor het avondfeest de moeite hadden gedaan om hun kledij aan te passen :-)



Bart

 Meld misbruik28-9-2010 16:39:49

Ik krijg regelmatig dezelfde vraag en kan dan een paar thema's geven.
Als koppeltjes dat wensen,help ik hun dan bij het uitwerken van dat bepaalde thema maar dan moet het natuurlijk binnen mijn mogelijkheden zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...