Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal 'Bevershof' en overnachting omstreken Bilzen

  28-2-2006 18:18:01
Hoi!

Wij hebben gekozen voor zaal 'Bevershof' in Beverst, maar we er zijn al enkele kleine misverstanden geweest (die ondertussen wel opgehelderd zijn). Daarom zou ik graag weten of iemand daar ook trouwt of er al een trouw meegemaakt heeft en zijn of haar ervaring hiermee?


Groetjes!
Miet

Miet
14-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2252


An
13-8-2005
 Meld misbruik28-2-2006 20:18:12

Hoi Miet,
k Heb al 2 trouwfeesten meegemaakt in Bevershof, van een collega en van mijn neef. Beide waren heel verzorgd, het eten was heerlijk. De zaal was mooi aangekleed. De service was goed. k Zou me zeker geen zorgen maken hoor.
Bevershof was bezet op onze datum, anders was het zeker ook een optie geweest.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



An
13-8-2005
 Meld misbruik28-2-2006 20:18:17

Hoi Miet,
k Heb al 2 trouwfeesten meegemaakt in Bevershof, van een collega en van mijn neef. Beide waren heel verzorgd, het eten was heerlijk. De zaal was mooi aangekleed. De service was goed. k Zou me zeker geen zorgen maken hoor.
Bevershof was bezet op onze datum, anders was het zeker ook een optie geweest.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05




22-7-2006
 Meld misbruik2-3-2006 22:49:34

Hi Miet,

We trouwen ook in het Bevershof!
We hebben tot nu toe alleen nog maar positieve dingen erover gehoord!

Zijn ook nog op zoek naar een overnachting in de streek van Bilzen...

Groetjes,
Tanja



Miet
14-8-2006
 Meld misbruik6-3-2006 16:29:47

Hey Tanja,

Wij zijn deftig aan het twijfelen of we wel bij Bevershof zouden blijven... Hebben jullie ook een brief gehad in februari met een nieuw boekje, met NIEUWE prijzen? Wij hebben rond december ofzo beslist dat we in Beverhof zouden gaan, en we hadden voor een bepaald menu gekozen, maar nu zijn we dus niet meer zeker of we dat menu wel aan die prijzen van het eerste boekje krijgen! Ze zijn immers opgeslagen... Hebben jullie organisatorisch geen problemen ondervonden? Kleine details die jullie storen ofzo?
Groetjes,
Miet



Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik8-3-2006 10:36:39

Hoi Miet,

Wij geven ons feest ook in het Bevershof en ik moet zeggen dat wij ook danig geschrokken waren van de 'nieuwe' prijzen.
Van de andere kant hebben we natuurlijk niet veel keuze. Nu nog een andere locatie vinden voor 03/06/06 lijkt mij onbegonnen werk.
Ik heb ook wel uitsluitend nog maar goede commentaar gehoord over het Bevershof, dus wij troosten ons maar met de gedachte dat alles voor die meerprijs dan ook wel picco bello in orde zal zijn he.

Heb je trouwens al een overnachtingsplaats gevonden? Wij zijn er ook nog naar op zoek...

Groetjes,
Karolien



Miet
14-8-2006
 Meld misbruik8-3-2006 14:16:31

Hey Karolien,

Wij hebben nog geen plaats gevonden voor een overnachting...
Zijn jullie iets tegen de uitbater(s) van Bevershof gaan zeggen, van die nieuwe prijzen? Wij zijn naar daar geweest en hebben gezegd dat we verontwaardigd zijn over het feit dat ze nu ineens de prijzen veranderen terwijl ze ons gegarandeerd hadden dat we het menu en de prijzen zouden krijgen zoals ze in het eerste boekje stonden. Maar nu hebben we natuurlijk geen been om op te staan... We zijn echt aan het denken om een andere zaal te nemen, wat inderdaad niet evident zal zijn. Hopelijk komt het toch nog goed...

Groetjes,
Miet



Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik8-3-2006 16:24:37

Nee, wij hebben het overwogen maar zijn uiteindelijk niet naar hen gegaan i.v.m. die nieuwe prijzen.
Voor een stuk ook omdat we toch niets op papier hadden dat de prijzen bij het moment van reservatie zouden tellen en ook omdat hun prijzen nog steeds schappelijk zijn in vergelijking met de meeste andere zalen waar wij geweest waren.
Maar dat neemt niet weg dat het niet erg 'klantvriendelijk' is.
Hou je me op de hoogte wat jullie ermee gaan doen? Je kan me evt mailen op karolien@sadeco.be



Els

 Meld misbruik22-8-2006 21:26:12

Hoi,

Eind juni 2006 (toen het al erg warm was) hebben wij een bruiloft gehad in deze zaak. Aangezien dit een zeer beperkte bruiloft was, kregen we een zaal toegewezen helemaal in de nok van de zaak. Pech voor ons, want die dag kon de airco NIET volgen... Het eten, de bediening en alles was prima in orde.
Binnen enkele weken mogen we er weer gaan feesten, opnieuw een bruiloft. Ditmaal zal het een heel ander feest worden, dus we zijn benieuwd!

Voor overnachtingen kan je misschien eens contact opnemen met het VVV van Bilzen? Zij zullen wel kunnen helpen!

Veel succes ermee

Groetjes,
Els



Daisy
4-8-2006
 Meld misbruik22-10-2006 15:41:11

Misschien een late reactie voor jullie, maar anders een tip voor andere:

Wij zijn op 04-08-2006 getrouwd en hebben onze huwelijksceremonie en het feest laten doorgaan in Bevershof.

De huwelijksceremonie hebbben we gehouden met een huwelijksbegeleidster. Dit zou in eerste instantie buiten plaatsvinden, maar door het slechte weer, was dit binnen voorzien. Ondanks de kleine ruimte, was dit een zeer intieme en mooie cermonie geworden. Dus ze hebben dit zeer goed opgelost.

Het feest was in de grote zaal en was echt geweldig. Alles was prima verzorgd en aangekleed. En het eten was geweldig. Er waren verder ook nog een aantal aangename verrassingen, die de dag nog leuker maakten.

Wanneer er problemen of klachten waren, kon je dit meteen doorgeven aan de Ceremoniemeester, die Bevershof te beschikking stelde. Hij probeerde het dan meteen op te lossen. Maar we hebben hier weinig gebruik van hoeven te maken.

Als je alles goed doorgeeft en op het moment iets ervan zegt dan kan er niks mis gaan. Dus niet achteraf klagen, want dan is het te laat.

Wij hebben verder overnacht in het mooie Stiemerheide in Genk. We hebben het bruidsarrangement besteld en hebben overnacht in een Suite. 's Morgens (eigenlijke 's middags ;-) kregen we champagneontbijt. Heerlijk genieten en een goede afsluiter van je huwelijksdag.
Alleen weet ik nog steeds niet zeker of we ook daadwerkelijk de bruidssuite hebben gekregen, want het leek een gewone suite. Deze was wel heel mooi en luxe, maar ik had me er iets anders van voorgesteld.

Groetjes Daisy
Getrouwd op 4 aug 2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info