Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper

  28-2-2006 17:03:58
hey iedereen,

wij trouwen binnen 3 weken en zijn dringend op zoek naar een rode loper voor toegang naar de feestzaal. De Oprit is zeker 70 m lang en is belegd met kiezels. Niet zo goed voor dames met hoge hakken dus. Daarbij komt ook nog dat, gezien het weer tegenwoordig, we willen vermijden dat de zaal direct onder de modder ligt...
Heeft iemand een tip waar we dit kunnen vinden...

Thx!!!

Barbara
24.03.06

Barbara
24-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 943


Tina
3-6-2006
 Meld misbruik28-2-2006 17:25:14

vanwaar ben je ? je kan dat bestellen waar je de auto's besteld en misschien zo ook wel zonder dat je er auto's bestelde



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-2-2006 21:19:26

Hoi,

Bij veel ceremoniemeesters kan je een rode loper huren. Heb ook eens geinformeerd bij een ceremoniemeester uit Assebroek. wij hadden een rode loper nodig voor 20 meter en dat koste ons al 80 euro. Dus goedkoop zal het zeker niet zijn.

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...