Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel bedankje?

  21-4-2004 10:23:27
Hallookes,
heeft er misschien iemand een ideetje hoe we de ouders op een originele manier kunnen bedanken? Alvast bedankt!!
Mieke

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 939


Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik26-4-2004 15:02:23

Hallo,

Ook wij zijn op zoek naar een origineel bedankje, maar dan voor iedereen die aanwezig is op het avondfeest. Ik zie er niet tegenop om zelf iets te maken, maar ben op zoek naar ideeën en tips...

Bedankt!

Ingrid



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:16:16

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



kirsten

 Meld misbruik27-4-2004 23:00:56

Excuses als je deze mail niet voor de 1e keer ontvangt.

Ik zag je bericht op internet. Ik ben Kirsten, fotografe.

Ik neem aan dat jij of iemand die je kent binnenkort gaat trouwen en
misschien zoek je nog wel een ervaren fotograaf.

Een fotograaf is vaak heel erg kostbaar en daarom wil ik je een voorstel
doen.

Graag zou ik tijdens de trouwdag foto's komen maken.

Ik reken slechts 375 euro voor het foto's maken overdag. Ik schiet dan
maximaal 6 rolletjes van 36 vol en blijf dan tot aan het eind van de middag
tot aan bijv. diner.

Aan het eind van de dag geef ik de rolletjes af, die kun je dan zelf laten
ontwikkelen waar je maar wilt.

Je hebt dan zelf de beschikking over de negatieven zodat je lekker goedkoop
kunt nabestellen voor familie en vrienden e.d.

Deze prijs is ook inclusief mijn benzinekosten.

Heb je al een fotograaf maar wil je ook je trouw- of vrijgezellenfeest mooi
gefotografeerd hebben dan kun je dat ook door mij laten doen.

Uiteraard zijn meer rolletjes dan 6 per trouwdag mogelijk en ook een
compleet boek, met mooi uitvergrote en ingeplakte foto's, behoort tot de
mogelijkheden.

Ik wens je in ieder geval een hele fijne bruiloft toe en als je al getrouwd
bent hoop ik dat het geweldig was.

Als je interesse hebt kan ik je altijd fotomateriaal mailen maar je kunt ook
altijd vrijblijvend m'n fotoalbums komen bekijken.

Kirsten den Boef




Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik28-4-2004 19:31:07

Ik ben ook aan het denken om iedereen op het feest een leuk bedankje mee te geven, maar ik heb totaaaaal geen idee. Had wel leuke ideetjes, maar voor 160 personen komt dit net iets te duur uit. Omdat wij in de winter trouwen (in december) gaan wij voor de suite waarschijnlijk van die plastieken kerstballen vullen met snoephartjes en witte veren. Lijkt me leuk, zo vlak voor kerstmis ...
Voor je ouders heb ik ook geen idee. Er bestaan wel van die speciale beeldjes (met spiegels) waar je je namen op kan laten graveren, maar da's al niet meer zo origineel, hè. Misschien moet je eens nadenken of er niks symbolisch is wat je kan geven. Dat doet ouders altijd ongelooflijk veel plezier.



ine
8-5-2004
 Meld misbruik29-4-2004 10:53:25

Hallo

Ik ben Ine en trouw binnen 9 dagen. Op 8 mei dus...
De spanning zit erin en de voorbereidingen zijn bijna rond.

De bedankjes die wij zullen geven aan de gasten op het feest komt van bij de fotograaf. Zij zorgt voor een kaartje met verschillende foto's op en wij zorgen voor een leuk gedichtje voor erbij.

't is niet zo origineel, maar ik vind het wel leuk, tis geen ordinair kaartje, maar zo hebben mensen wel een herinnering van onze dag, met een aantal leuke kiekjes. En doordat onze fotografe dit doet, hoeven we daar geen tijd meer in te steken om dit nog ineen te knutselen.
Er is al werk genoeg aan de geschenkjes die wij uitdelen na de mis aan de kinderen en cliënten van mijn werk.

Ik hoop dat jullie iets leuks vinden, uiteindelijk hoeft dit niet zoveel te zijn, het feit dat mensen erbij mochten zijn is al een hele grote denk ik.

Voor ouders en getuigen zorgen we wel nog voor een extraatje.
Wij zorgen voor onze getuigen voor een kaars waar er muntstukken in verwerkt zitten.
En voor onze ouders gaan we na onze huwelijksdag zorgen voor enkele mooie foto's in te kaderen.
Zo blijft de herinnering levendig.

Ik zou zeggen, geniet van de voorbereiding!

groetjes Ine



els
30-7-2005
 Meld misbruik30-4-2004 10:43:48

Hoi,

Onze fotograaf zorgt voor twee dunnere albums op het avondfeest. Het zijn foto's van de dag zelf... vond ik een heeeeel mooi gebaar.

Voor de getuigen gaan we waarschijnlijk een gegraveerde pen geven waar ze meet kunnen tekenen en die mogen ze daarna houden.

Voor het bruidskindje weet ik het nog niet...

EN voor de gasten op het avondfeest gaan we een CD tje opnemen met liedjes die voor ons een speciale betekenis hebben... dit is voor ons heel gepast omdat stefan en ik dansen en alles in het teken staat van dans en muziek... ik maak dan ook zelf de kaft van de CD tjes... met een foto van ons tweetjes erop en een danktekstje, op de achterkant zal staan welke liedjes en welke betekenis ze hebben..
ZO hebben ze ook later nog iets waardoor ze aan ons terugdenken. Ik ind het wel een leuk idee.

Veel groetjes!
Els



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik3-5-2004 13:58:07

Wij trouwen pas volgend jaar maar ik heb ook al één bedankje: mijn bruidsmeisje is nu 5 jaar en ik heb een Bruidsbarbiepop gekocht voor haar, vond ik wel gepast bij het thema!
Succes,
Rebecca



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik11-5-2004 11:58:24

wij hebben theelicht houders uit kaarsvet gegeven. en voor de genodigde een gewoon theelicht houdertje met daarin doopsuikertjes in hartjes. Het is tenslotte een nieuw leven dat ej begint.

groetjes Peter en Katrien



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik5-7-2004 17:15:11

Hallo,

Ik ben wendy en wij trouwen volgend jaar juni.
Op www.geluk.com vind je ideetjes ivm bedankjes en je kan er een proefpakket bestellen.
Groetjes



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik12-7-2004 17:09:40

Hallo, wij geven aan de ouders in de kerk onze huwelijkskaars, maar dan in een kleiner formaat!
Groetjes, Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...