Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie en tulle

  28-2-2006 11:19:35
Hallo bruidjes

Hier ben ik weer met een aantal vragen
1/ wij maken onze uitnodigingen zelf maar.. het is een langwerpige kaart waar een bladje wordt ingeplaatst maar we hebben maar 15 cm lengt en 7 cm breedte. Ik krijg geen idee dat er juist in past. Is er iemand die mij kan helpen . Mss kan je me uw uitnodiging doorsturen op mij mail ilse.beeken@telenet.be.

2/ ik zoek lingerie voor onde rmijn kleed. Het moet iets leuk zijn en liefts zandkleurig. Wie kent goede winkels in de omgeving van Leuven, Lier,..

3/ waar kan je tulle kopen voor strikken te maken.
Vind dit nergens. Zelfs in AVA niet.

Help mij aub.

DAnk u .
Ilse 22/7/2006

ilse
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1167


Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik28-2-2006 11:30:59

Hoi Ilse,

Ik ben voor mijn lingerie bij Marie-Fleur in Lier geweest (in de wandel-winkelstraat daar, Antwerpsestraat of hoe noemt het ook weer?). Best wel op tijd gaan want naar het schijnt moeten ze vaak voor bruidslingerie bijbestellen. Ik had geluk, mijn setje was er nog in mijn maat.

groetjes,
Catherine
27.05.2006



leen
1-7-2006
 Meld misbruik28-2-2006 11:36:04

hallo,

marie-fleur in lier blijkt een goede winkel te zijn!
en tulle kan je gewoon in een stoffenwinkel kopen!

groetjes,

Leen



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik28-2-2006 21:28:57

hey ilse,

ben ook bij marie-fleur geweest, heb iets gekocht wat totaal-niet-ik-is mét chartellen :-) maar het is wel super mooi.
katrijn had redelijk wat keuze en ze was enorm vriendelijk en behulpzaam. de winkel is zopas vergroot dus ik denk écht wel 's de moeite om te gaan piepen ;-)

groetjes
Heidi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...