Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk is pasmodel waarvan de sleep is verknipt

  13-9-2010 20:48:34
Hallo,
Mijn berichtje van gisterenavond is onderts wel al door velen gelezen. Bedankt alvast voor de personen die me raad gaven. Mijn droom is een ware nachtmerrie geworden. Ik heb dus 17 januari mijn trouwkleed besteld voor 9 oktober as. Blijkbaar hebben ze dit pasmodel langs de kant gehouden (wist ik niet en tot op heden "zogezegd" ook niet). Tot vandaag! Vorige week moest ik eerste maal passen. In mijn sleep zat er ineens een driehoek verwerkt, raar om uit te leggen, maar is precies om mijn kleed op die manier breder te maken onderaan. De sleep is ook helemaal ingekort (waarschijnlijk gebruikt voor de top). Heb naar andere bruidswinkel gebeld en de jurk is dus idd verknipt. Morgenvroeg ga ik dus met de confrontatie naar de bewuste winkel..ben kapot van de zenuwen..

wendy
9-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1496


Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik13-9-2010 21:10:33

Hey Wendy

Kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is! En zeker niet als je binnenkort al trouwt! Maar denk eraan: klant is koning! Een trouwkleed is toch een heel belangrijk onderdeel van je trouw, dus dat moet wel perfect zijn he, en trouwens: je betaalt er ongetwijfeld genoeg voor! In jouw geval zou ik toch een nieuw kleed eisen, of een fikse korting én deftige uitleg hoe dat dit heeft kunnen gebeuren (of waarom ze je dit niet verteld hebben)!
Ik wens je in ieder geval succes voor morgen!

gr Kelly



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik13-9-2010 21:25:33

Dag Kelly, bedankt alvast..De trouw is binnen 3 weken dus veel te kort om nu nog een nieuw te bestellen,grtjs



Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik13-9-2010 21:44:27

Ja veel tijd heb je idd niet meer, maar hou in het achterhoofd: voor alles is een oplossing!

gr Kelly



frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-9-2010 8:45:17

Dag, Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat er toch een goede oplossing te voorschijn komt....



Anke
20-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 9:00:55

Da's ook wel niet bepaald professioneel van die winkel...
Nog veel sterkte en ik duim dat alles toch dik in orde komt!



julie
28-5-2011
 Meld misbruik14-9-2010 10:17:08

In welke regio is die winkel?



ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 19:49:27

hey wendy.....
ben je intussen geweest??wat hebben ze gezegd!??!ik hoop dat,als het kleed mooi en draagbaar is, je sowieso een mooie korting krijgt.en indien je het niet op die manier kan dragen ,ze een nieuw voor je bestellen...ok tzijn maar 3 weken...maar je kan ook denken,het zijn NOG 3 weken...Met man en macht kan op 3 weken best een jurk gemaakt worden,niet gebruikelijk maar dat moeten ze dan maar zien voor elkaar te krijgen na wat ze jou aandoen!!
Tkomt wel goed,hoop dat je intussen goed nieuws hebt!!



martine
25-9-2010
 Meld misbruik14-9-2010 20:03:13

vind het ook niet professioneel van die winkel. Maar heb hier op het forum ondertussen zoveel gehoord. Het zal wel in orde komen. Positief blijven denken ook al is dit nu wat moeilijk. Alvast heel veel succes en ik hoop dat je je jurk gaat hebben zoals je voor ogen had.



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 21:34:14

Hallo, ben volop bezig om een oplossing te zoeken. Mijn huidig kleed zijn ze aan het "retoucheren". Er komt nog een pasmodel terug naar de winkel en ze heeft een nieuw besteld..Dus drie dezelfde jurken! Ik snap er geen bal meer van maar al bij al heb ik tot nu toen nog geen enkel deftig toonbaar kleed. Dit weekend moet er een beslissing vallen. Bedankt aan allen voor de steun!



ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 22:18:19

daar zal minstens 1 goeike bijzijn hé!!!succes!!tzal prachtig zijn!!!x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...