Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering huis

  27-2-2006 14:35:45
Hallo iedereen,

Ik ben nog op zoek naar ballondecoratie om mijn ouderlijkhuis mee te versieren. Wie weet waar ik dat vind of wie heeft er goede ervaringen met iemand uit de branche. Laat me aub iets weten!
Groetjes

Saskia(nog 33 dagen)
users.poink.be/saskiaenjimmy

saskia
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1029


ineke
25-3-2006
 Meld misbruik27-2-2006 14:49:53

Hey Saskia,

Ik wil geen spelbreker zijn maar bij ons in de gemeente hebben we de raad gekregen om onze woningen niet opvallend te versieren omwille van inbraken. Wij hadden namelijk eerst ook het idee om te zorgen voor de nodige versiering maar mijn ouders hebben geen "huissitter" vandaar ....

groetjes ine



saskia
1-4-2006
 Meld misbruik27-2-2006 14:56:35

Hoi Ine,

Daar heb je gelijk in: we zijn dan ook niet van plan om buiten het huis te versieren. Maar aangezien de naaste familie en de beste vrienden daar verzamelen en we daar vele foto's nemen willen we toch ergens iets van versiering zetten. Ik weet alleen niet hoe het aan te pakken...
Groetjes en bedankt voor de reactie!

saskia



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik27-2-2006 15:33:19

hey saskia,

naargelang welke ballondecoratie ge neemt kan je die gewoon mee naar de feestzaal nemen...
www.balloondecors.be

daar waar ik vroeger woonde was het de gewoonte dat de niet getrouwde meisjes het ouderlijke huis kwamen versieren met echte bloemen, kei gezellig, mooi en achteraf tasje koffie. het kan zijn dat ze dat hier nu ook komen doen omdat het blijkbaar niet overal de gewoonte is.

groetjes
Heidi



petra
20-5-2006
 Meld misbruik27-2-2006 15:34:17

Bij de AVA in Lanaken (rekem) vind je wel wat :)!



Brenda

 Meld misbruik27-2-2006 21:42:03

Ik heb in piepschuim de eerste leter van mijn zus haar naam en van haar toekomstige leten maken ; en zal die met mos belkeden en dan er een paar calas(lijkt op aronskelk) rond draaien. en die dan aan de voor deur hangen . Werder ga ik gewoon wat bloemetjes buiten ztten.Op da paats waar ik biten aan de voorduur een tema hoekje maak.
Ik hoop dat het allemaal mooi gaat lukken nog 31 daggen wachten.

Groetjes Brenda


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...