Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke fotolocatie gezocht

  7-5-2003 17:51:59
Hoi in september stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje.Nu zijn wij op zoek naar leuke locatie's voor onze foto's in de omgeving van Gent. Nu liefst niet in traditionele locatie's zoals parken. Wie weet er leuke niet te alledaagse plekjes en locatie's??? Zowel binnen als buiten locatie's zijn welkom. Alvast bedankt

Nancy
10-9-2003
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1381


Karla
26-7-2003
 Meld misbruik13-5-2003 11:52:36

Dag Nancy,
Wij trouwen in juli, midden de Gentse Feesten. De foto's worden dan ook in het hartje van Gent getrokken, zoals 't Patershol en dergelijke. Hier en daar een foto aan een hamburgerkraampje...
Ik stel zeker voor om je foto's in Gent te nemen, Gent heeft zeer leuke plekjes. Een ander voorsel is aan de haven van Gent, aan de verschillende loodsen,...

Groeten
Carla





27-6-2003
 Meld misbruik25-8-2003 15:08:02

Dag nancy, wij zijn ook in gent getrouwd en hebben door het centrum gewandeld en hier en daar een foto getrokken, aan klokke roelandt, op de st-michielsbrug, aan het gravensteen, aan de kathedraal, en noem maar op, we kregen veel complimenten dat het origineel was. groetjes Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...