Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hemd voor smoking

27-2-2006 11:10:03
Hallo

Wij hebben van't weekend mijn ventje zijn trouwpak gekocht: een zwarte smoking. Heel mooi! Hij voelde zich direct James Bond :-)

Maar in de winkel hadden ze maar 1 soort smokinghemd, en dat vond ik niet zo mooi, het was redelijk doorschijnend en niet echt speciaal. In feite een gewoon hemd maar met andere kraag.

Ik zoek toch iets met mooie mouwen en iets dikkere stof.

Maar waar verkopen ze zoal smokinghemden?

Groetjes

Vicky
0.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1135

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-2-2006 12:08:27

Ik zou eens gaan kijken bij Wellens in Herentals. Daar komt mijn ventje zijn kostuum vandaan. Of ze daar nu echt smokings hebben weet ik niet. Maar wel een heel uitgebreide keuze aan kostuums van alle dure en iets minder dure merken, zoals Gucci, Cossmo, Masterhand, ...

Of anders kan je misschien eens bij een andere ceremoniewinkel gaan kijken.

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik27-2-2006 12:30:26

Vicky,

Ik zou gewoon binnenstappen bij degelijke herenwinkel ( kostuum ). De meeste hebben wel een aanbod aangepaste hemden. Het lukt jullie ongetwijfeld om iets apart te vinden.

ine

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik27-2-2006 12:33:11

Hey Vicky

Bij de Hugo Boss hebben ze ook zulke hemden. Althans als ik de juiste voor ogen heb :-))

groetjes

Lien

leen
1-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 14:09:14

hallo,

bij De Ceremonie in Berchem hebben ze zeker smoking hemden!

groetjes,

kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 14:35:59

Hallo Vicky,

ik zou gewoon een herenwinkel binnenstappen. Mijn ventje zijn kostuum komt uit een gewone herenwinkel. Ze hadden daar een aparte collectie trouwkostuums.

Meer kan ik niet zeggen, want weet niet meer. Hij is het samen met mijn moeder gaan kopen en weet alleen maar dat hij er heel blij mee is.

We zullen wel zien, ben echt benieuwd.

Groetjes,
kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info