Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend gezocht: witte of doorschijnende paraplu

  9-9-2010 18:03:46
Hallo iedereen

Ik wil het zekere voor het onzekere nemen (met het weer hier in België...) en dus ben ik op zoek naar een mooie witte of doorschijnende paraplu.
Zijn er toevallig bruidjes die hun paraplu verkopen?? (liefst regio Antwerpen, iets verder is ook nog ok :-) )
Met nog maar 8 dagen te gaan is het wel redelijk dringend...

Alvast bedankt!!

Groetjes

Jessy
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1372


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-9-2010 18:52:37

Hallo,

Ik heb mijn witte en doorschijnende paraplu's gevonden in Hasselt op de markt. Misschien een beetje ver maar er is bij jouw in de buurt waarschijnlijk ook wel een marktje... Ofwel een dagje Hasselt (altijf plezant!). Het is markt op dinsdag en vrijdag voormiddag op het Dusartplein. (Witte enorm groote paraplu = 12 euro, doorschijnende paraplu = 8 euro)

Groetjes
Annelies



dana
21-8-2010
 Meld misbruik9-9-2010 20:02:47

hey


Ik heb nog 8 doorschijnende paraplu's liggen, ze zijn nieuw, niet gebruikt!

Ze hebben een diameter van 1m en een hoogte van 89 (dacht ik)
Woon te Hoboken.
We vragen 8 € stuk.

als je intressen hebt mail me dan even

dana_hellemans@hotmail.be



groetjes Dana.




Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik9-9-2010 20:52:21

Wij hebben nog 2 doorschijnende paraplu's liggen. We verkopen ze voor 10 euro. Ophalen kan in Halle, Brussel of Gent...



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik10-9-2010 11:10:07

Kleine tip, vraag eerst eens na bij de ceremoniemeester of het vervoer ...



Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik10-9-2010 18:28:01

@ Annelies: een ceremoniemeester hebben we niet en de auto nemen we van iemand die dit voor de fun doet. Toch bedankt!
@ iedereen: Mijn ventje wil per sé een paraplu kopen in die parapluwinkel in Antwerpen (op de Groenplaats) tja... ik zal hem dan maar laten doen zeker?! Toch bedankt voor jullie reacties!

groetjes

Jessy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...