Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond voor bruidjes...

  26-2-2006 17:28:39
Hallo,

Wie heeft er leuke ideetjes voor het organiseren van een vrijgezellenavond voor een bruid in spe?

Het is verdomd moeilijk om iets in elkaar te flansen...

Alles ideetjes zijn welkom.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Heidi

Heidi
5-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1065


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-2-2006 18:25:47

Hey,

ik kan maar zeggen wat ik zelf heel leuk zou vinden, want ik heb er nog geen meegemaakt de laatste jaren... En toen was het met het koppel samen, in een erotisch themarestaurant. Superleuk! Maar ik zou het persoonlijk wel heel leuk vinden om eens met alle meiskes samen naar een privé-sauna te gaan en er zo'n echt typische meidenavond van te maken. Misschien een Upperdare-party? Nadien lekker iets gaan eten... en dan naar een fuif of danscafé.

Groetjes,
Lieve



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik26-2-2006 21:43:53

Hey Heidi,

voor mijn vrijgezellenavond werd een kook workshop marokkaans koken georganiseerd. Super leuk om te doen en nadien hebben we al onze kookkunsten zelf kunnen opeten!

groetjes
Kathleen



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 10:09:29

Hallo

Ik ben ook niet echt aan die opdrachtjes en zo. Een themarestaurant is idd heel leuk. 2 jaar geleden zijn wij voor een vrijgezellenavond naar maskara in Borsbeek geweest www.mask-ara.be Dat is eten met en hele show van dragqueens erbij. Ik heb me echt super geamuseerd, echt goed gelachen. Was wel niet goedkoop.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Tinneke
30-12-1899
 Meld misbruik28-2-2006 21:20:31

Ela,
op mijn vrijgezellenavond heb ik leren paaldansen. Dat was gewoon super.
Groetjes
Tinne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...