Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videomanie

  25-2-2006 20:56:47
Luc en Anne
Reactie op bericht van 16-2-05:
Jullie zijn slecht ingelicht.Waarschijnlijk door concurrenten die ons steeds belabberen via deze site .Nu zijn het de zaaluitbaters die ons niet wensen.Enkele weken terug stond ongeveer hetzelfde te lezen,maar dan waren het de fotografen die met ons niet zouden samenwerken.Op mijn vraag : wie zijn die fotografen??
Geen antwoord..
Nu is mijn vraag,als je het lef hebt,kan je ook antwoorden op de vraag: Wie zijn deze zaaluitbaters ??
Ten tweede: Wij eten NOOIT op een trouwfeest ,klanten van ons kunnen dit bevestigen.Trouwens het staat duidelijk te lezen in onze voorwaarden iii
Tot spijt van wellicht die zaaluitbaters,die ons daardoor niet wensen...ze verdienen aan ons niets !!!
En dat verhaaltje van die spots is ook uit jullie duim gezogen.
Je zou ons beter leren kennen als je ook maar de moed had,eerst met ons contact op te nemen.
Het ga je goed !
En Anne ,waar heb jij ons zien rondsleuren met "zware" spots.
Erna kennen wij al langer,het zijn ook concurrenten.Het zou mij niet verwonderen dat al deze negatieve berichten door haar verstuurd worden,telkens onder een andere naam.
Theo
Vanwege Cameraclub Videomanie
www.videomanie.be

Theo

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1021


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-2-2006 1:00:37

Hou er eens mee op zeg.

Dit is een forum waar toekomstige trouwers hun mening mogen ventileren, niet voor agressieve bedrijven die zich hier opdringen en op een totaal verkeerde manier hun naam willen zuiveren. Als je denkt dat je op deze manier positiever over komt of klanten zult werven, dan zit je er totaal naast.



snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 2:08:44

Hallo

Ik ken jullie mensen van videomanie niet, ik heb er nog geen werk van gezien of zo... En ik heb ook helemaal niks tegen jullie hoor...
Maar ik ben een toekomstige bruid, zoals de meeste mensen op deze site (en ook bruidegommen natuurlijk) en ik vind dat die hele discussie hier niet thuishoort! Sinds de 1e keer dat ik op deze site kwam is dat spelletje al bezig. Laat de mensen hier toch gewoon hun vragen stellen en communiceren.
Deze hele heisa doet jullie meer kwaad dan goed hoor..xxxxx



Theo

 Meld misbruik27-2-2006 17:33:37

aan Snoepie en Lieve,

Sorry hé,het zijn wel wij die worden aangevallen door leugenaars.Wij hebben zeker toch nog het recht om te reageren op die roddels.





 Meld misbruik2-3-2006 21:27:46

Luc en Lieve hebben hier nog geen antwoord gegeven op hun leugens.
Het is duidelijk dat het concurrenten zijn,die ons zwart maken.Gelukkig weten onze klanten beter...



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik7-3-2006 12:29:31

Blijkbaar zijn Theo en ... dezelfde.

Zouden jullie zich niet beter bezig houden met deftige reclame te maken i.p.v. mensen op dit forum te ambeteren met jullie onnozelheden???

of is echte reclame te duur voor jullie? zeveraars!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...