Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 4dagen

  6-9-2010 14:26:15
Met nog vier dagen op de teller lig ik hier ziek in bed... nog zoveel af te werken!! Ik hoop dat ik tegen de grote dag in topvorm ben....

Alien
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1016


ann
2-7-2011
 Meld misbruik6-9-2010 14:28:51

ocharme meiske !!maar beter nu als binne 4 dagen hé!!tegen dan is dat wel over!!
veel beterschap en geniet ervan!!



Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik6-9-2010 15:05:24

Zo zijn er veel bruidjes hè: van alle drukte en stress begeeft je lichaam het eventjes.

Maar goed, vier weken zou nog genoeg moeten zijn om over de meeste aandoeninkjes vlotjes over te geraken, als je je nu goed verzorgd!

Besteedt misschien wat taken uit, zodat jij wat meer rust hebt?

Veel moed!



martine
25-9-2010
 Meld misbruik6-9-2010 15:17:42

Ja hoor je inderdaad wel vaker. Wij kwamen zaterdag op mijn vrijgezellenfeest ook iemand tegen die zijn vrijgezellenavond aan het vieren was. Hij zei dat zijn vriendin ook ziek was geworden en zij zouden ook dit weekend trouwen.
Alvast veel beterschap en alles zal wel in orde komen.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-9-2010 16:06:10

Hallo Alien,

Verzorg je dan maar goed, misschien nog een extra bezoekje aan de dokter voor een paardenmiddel . In ieder geval rust nu nog maar goed (voor zover dat gaat), heel veel succes en geniet van jullie mooiste dag!

Groetjes
Annelies





Shari
11-9-2010
 Meld misbruik6-9-2010 16:30:27

Wij ook nog vier dagen!
Man dat gaat opeens snel :)



Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik6-9-2010 18:04:35

Wij trouwen ook binnen vier dagen ik ben al vier weken ziek. 't Begint eindelijk een beetje beter te gaan!! Ik heb het CMV virus gehad (symptomen lijken op klierkoorts) waardoor we nu ons geplande zwangerschap minstens zes maanden moeten opschuiven!! Maar ziek of niet, ik ben van plan om van onze trouwdag te genieten!! veel beterschap.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...