TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anneke
|
5-9-2010 8:24:32
Hallo,
neem eens contact op met Belle Fleur.biz in Brugge.
Zij is nog maar een jaar gestart, en dus misschien niet zo duur.
Veel succes
|
|
kelly
24-6-2011
|
5-9-2010 12:02:52
In Lissewege heb je aan de grote baan groenhuys , ( als je van brugge rijd richting zeebrugge heb je dit op de linkerkant) Daar kan je zelf zeggen hoeveel je wilt uitgeven aan het bloemstuk voor in de kerk ! jij zegt een bedrag en de kleuren die je er in wilt hebben , en zij kijkt wat ze kan doen voor je ! Wij hebben besloten van 3 kleinere te doen elk 20 euro ...
qua boeketten weet ik niet , want dit heb ik niet gevraagd daar wij samen werken met een engelse vrouw hiervoor.
|
|
Ann
11-9-2010
|
5-9-2010 13:46:04
Dag Fran, ik weet niet of er zoveel verschil zit in prijzen tussen de diverse bloemisten als je het type bloemen ed meer allemaal gelijk hebt aangegeven. Eventueel zelf met hulp van familie dit ineensteken is misschien een oplossing om de prijs te kunnen drukken? Veel succes ermee (want de tijd gaat snel ... ) groetjes, Ann
|
|
kelly
24-6-2011
|
5-9-2010 17:23:16
Wij werken zelf niet met echte bloemen , een Engelse dame die gaat mijn boeket in elkaar flansen , alsook de corsages voor de heren en polscorsages voor de meiden en de corsages voor de moeders. Ook maakt ze een "toverstafje" voor ons bruidsmeisje. Ze werkt met kristallen , parels , pluimen , soort kant , organza, tule , zijde bloemen ... Via e-mail krijg je ( redelijk snel moet ik er aan toe krijgen ) alle details wat je kan kiezen , ook stuurt ze foto's door van die bepaalde materialen . Ik heb nu gevraagd of ze een voorbeeld wou maken van onze dingen , zo kan ik nog steeds beslissen of we het nemen of niet. Bij haar betaal je voor een boeket tussen de 30 en 45 euro dacht ik . moet je wel nog je verzendkosten rekenen , maar ze stuurt alleen maar via verzekerde verzending , dus je bent op dat vlak wel redelijk zeker. http://www.indigodaisyweddings.co.uk/ Dit is haar Site , misschien kan je eens een mailtje sturen en wil ze wel iets maken voor je , én heb je het nog op tijd. groetjes Kelly http://jenk24062011.onzebruiloftsite.be/
|
|
Annelies
4-6-2011
|
5-9-2010 20:50:23
bloem bloem in varsenare!! SUPER!!!!!!!!!!!!!
|
|
Sarah
1-10-2010
|
5-9-2010 23:17:47
Hoi,
Ik weet niet hoe die winkel heet, maar het is ergens aan de Gistelse steenweg dicht bij Smedenpoort. Italiaanse naam dacht ik.
Ben er zelf nog niet geweest, maar mijn vriend heeft alvast boeket besteld. Binnenkort gaan we voor bloemen kerk.
Eens googlen.
groetjes,
S
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|