Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bezinnings momentje

  4-9-2010 19:13:43

Beste bruidjes

Binnenkort trouwen goede vrienden van ons. Zij doen geen traditionele viering, maar zouden toch graag 's avonds, voor het feest begint, een kort bezinningsmomentje houden. Ze hebben aan ons gevraagd om hiervoor te zorgen. Hebben jullie ideetjes? Iets tof, leuk, ontroerend, grappig dat jullie mss ergens gezien hebben? Dan kunnen we daar mss op verder bouwen en een mooie persoonlijke viering in elkaar steken.

Groetjes

Carla

Carla
12-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1410


mieke
1-4-2011
 Meld misbruik4-9-2010 21:38:26

Wij steken ook zelf iets in elkaar.
Niet gemakkelijk : je hebt geen stramien om van te vertrekken.
Wij laten onze ouders en onze getuigen aan het woord, spreken zelf ook uit waarom we willen trouwen (schrijven allebei een tekst). We hebben voor muziek gezorgd. En enkele literaire teksten die heel specifiek voor ons gelden. Je kan ook een moment inlassen waarop de genodigden mee iets kunnen doen : dat is altijd leuk. En een collega praat alles aan elkaar.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...