Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn er nog bruiden wiens feest werd gecanceld of verplaatst door Salons Luithagen???

  3-9-2010 21:17:12
Hallo bruidjes,

Nog 14 dagen op de teller en een groot probleem voor de middag bij de Salons Luithagen.
Ik zal het proberen kort te schetsen maar ben nogal boos en gefrustreerd momenteel.

Zondag krijg ik in de late namiddag telefoon van Salons Luithagen. Er is inspectie geweest en aangezien de Luithagen met

verbouwingswerken was gestart terwijl hun festiviteiten gewoon doorgingen ,is dus hun keuken gesloten per direct. Met als gevolg dat alles nu moet worden afgezegd en dus ook mijn middagfeest. Allez ja er is een vervangoptie gegeven en dat is om het feest te verplaatsen naar de Wok aan het schijnpoort in Deurne. Weliswaar aan dezelfde voorwaarden.

Sinds zondag zijn we dus aan het overleggen wat we gaan doen. Naar ergens anders gaan of de Wok....

Gisteren kom ik er via mijn moeder achter dat de Luithagen samenwerkt met een traiteur in Kapellen en dat hun feesten dus gewoon doorgaan. Geen probleem ik bel zelf en vertel hen over de info die ik verkregen heb. Inderdaad er is een traiteur en dus ja mijn feest kan doorgaan. Toch kon ik me niet van den indruk ontdoen dat ze niet erg blij waren met mijn telefoontje want als ik zelf al even snel reken personeelskosten en kosten traiteur....de winstmarge is voor hen op mijn middagfeest heel klein zo niet nihil. Aan de telfoon werd er ook ni echt enthousiast gereageerd toen ik hen confronteerde. er werd zelfs gezegd dat kleine feesten liever niet gedaan werden wat ik wel begrijp door bovenstaande reden maar ja is niet echt mijn probleem.
Dus na wat praten wordt toch overeengekomen dat alles gewoon doorgaat zoals gepland......tot dik anderhalf uur geleden.

Ik krijg telefoon van de grote bazin mijn middagfeest zou dan toch niet kunnen doorgaan door het afspringen van de traiteur(???) en ik wordt verzocht zo snel mogelijk aan de tafel met hen te komen zitten om te zoeken naar een gepaste oplossing. Dus nu zondag om 14u mag ik komen overleggen IN de wok aan het Schijnpoort?!


Zijn er nog bruiden wiens feest werd gecanceld of verplaatst door Salons Luithagen??? Wij trouwen 18 september aanstaande. Ik ben benieuwd naar de oplossing die ze ons bieden maar ben eigenlijk nog meer benieuwd of er nog zijn die afgezegd of van locatie verplaatst zijn???


Ik weet eigenlijk ook niet wat ik kan eisen of mag verwachten van hen als tegemoetkoming. Want natuurlijk al de uitnodigingen zijn al de deur uit en het vervoer is ook al besproken dit zou een meerkost betekenen in kilometers en telefoontjes. Nog maar te zwijgen van de emotionele stress, die ik nu niet kan gebruiken aangezien ik een zwangere bruid ben en dit ongezond is voor mij en het kleintje.

Sorry voor de lange post maar moest het even kwijt!






saskia
18-7-2020
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2142


wendy
9-10-2010
 Meld misbruik3-9-2010 21:21:25

Oh neen neen, is eventjes slikken! Ik zou zeggen, doen waar jij je het beste bij voelt. Veel sterkte en succes,xxx



sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik3-9-2010 21:53:35

Heeeel onaangenaam! Maar volgens mij mag je dit zo niet laten.
Ik zou met hen al niet meer verder willen en voor een andere optie gaan. Hoe ik het uit je verhaal begrijp gaat het over een kleine groep mensen.
Anderzijds zou ik zeker vragen naar een financiële tegemoetkoming voor alle ongemakken. (omgekeerd zouden ze ook niet opgezet zijn met de annulatie)
En als er niets van komt zou ik hen zeker een aangetekende brief sturen met je 'eisen', maar volgens mij heb je er recht op
Als je klant bent bij TestAankoop kunnen ze jou gratis verder helpen.
Anderzijds, in jouw gemeente kan je ook mss wel gratis terecht voor juridisch advies.
Ik begrijp wel dat je hoofd daar nu niet naar staat!
Veel sterkte en geef de moed niet op! Je gaat een onvergetelijke leuke dag tegemoet!





joke
1-8-2009
 Meld misbruik6-9-2010 13:31:36

hey,

jij hebt toch met hen een contract getekend voor een feest in die locatie aan die prijs?! niet jouw fout dat ze ineens met verbouwingen starten en daardoor hun keuken tijdelijk moeten sluiten!! er is geen enkele andere traiteur die ze kunnen contacteren???? als jullie die locatie in de wok niet zien zitten, dan moeten zij met een goede andere oplossing komen.
Spijtig dat jullie pas zondag kunnen afspreken, want zo hebben jullie echt wel géén tijd meer om iets anders te zoeken en is de enige optie om dus akkoord te gaan men hun "voorstel".
Als je weinig vertrouwen hebt in hun alternatief zou ik al eens rondkijken naar bijv een gezellig restaurantje in de buurt dat je zou kunnen afhuren (met kleine groep moet dat toch zeker lukken)
klantvriendelijkheid vinden ze daar duidelijk niet nodig en van slechte reclame gesproken!
succes en ik hoop dat het allemaal toch nog in orde komt!



Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik9-9-2010 15:28:07

Hey Saskia,

Voor ons huwelijk had ik er gelukkig nog niet bij stilgestaan dat zoiets kon gebeuren...

Tot m'n zus kleine 2 weken geleden in salons Luithagen moest gaan helpen voor trouwfeesten als vakantiejob. Ze vertelde mij dat de inspectie daar idd was binnengevallen en dus idd ook de keuken onmiddellijk gesloten. Het koppel dat de dag nadien trouwde heeft dus enkel de apertief in die zaal kunnen nemen en dan werd iedereen met een bus van de Lijn naar die wok gebracht. Wel net iets anders dan je van je trouwfeest verwacht.... Echt een ongelooflijk verhaal dat ze me vertelde.

Weet je ondertussen al meer?

Groetjes en alvast veel succes




saskia
18-7-2020
 Meld misbruik12-9-2010 10:18:03

tja de luithagen is onherroepelijk gesloten door de inspectie, zelfs geen drankje mag er nog geconsumeerd worden.

wij zijn die zondagnamiddag gaan bespreken en tja veel oplossingen waren er niet. of te wel naar de wok of te wel annuleren en zelf andere oplossing zoeken. nu ben ik blij dat we inderdaad maar een kleine groep voor de middag te eten hebben. ik vind het verschrikkelijk voor zij die hun hele dag of avond daar gepland hebben.....
wij hebben gekozen dan toch naar de wok te gaan, we krijgen een ruimte opzij die iets of wat afgescheiden ligt en ik bespaar 15 euro per persoon. ik kreeg de optie mijn buffet van de luithagen mee in de zijruimte waar wij zitten te zetten maar vind dat te gek voor woorden aangezien er 3 meter verder een ruimer buffet aangeboden wordt. verder betaald de luithagen de kosten van mijn wijzigingskaarten terug en de meerkost van het vervoer. en we krijgen wel drankbediening aan tafel wat daar normaalgezien niet gedaan wordt maar omdat dit een trouwfeest is via luithagen dus wel en ze zouden mijn bord gaan halen als ik specifiek iets vraag omdat ik het niet zo zie zitten om met mijn kleed tussen die rijen eten te gaan met een bord in de hand. ik heb ook geëist dat we dezelfde betalingsvoorwaarden kregen als in de luithagen. niet omdat we die centen niet hebben liggen maar gewoon uit principe!!!


het was niet wat we gepland hadden maar dit was de beste vervangoptie.

ik weet dat inderdaad het eerste feest na de sluiting van de keuken voor het eten met bussen naar de wok werden gereden en de feesten het weekend erop werden geregeld met een traiteur maar dat werd hun dus nadien verboden. daarom dat ze dus voor al hun feesten tot december andere oplossingen moesten vinden!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info