Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag Trouw Tanja & Steven 20/8

  3-9-2010 11:42:49
Hey

Het is ondertussen 2 weken geleden, maar het was een dag waar we nog van nagenieten. Ondanks de stress bij de voorbereiding (schoonmoeder...)

De donderdagavond ben ik samen met een vriendin bij mijn ouders blijven "slapen". We hebben maar 4u geslapen en de rest van de tijd liggen babbelen en giechelen.
Om 7u ben ik dan opgestaan, want om 8u kwam een andere vriendin mij schminken.
Om 8u30 was de kapster er al (dat was degene waar ik anders ook ga, Ann Lebon). zij heeft mijn haar heel mooi 'los' opgestoken.
Dat waren 2 uurtjes puur genieten.
Ik had totaal geen stress.
Mijn toekomstige was er al om 10u terwijl mijn haar etc nog moest gedaan worden. Die moest zielig buiten blijven wachten. Gelukkig was zijn getuige mee om hem te ontspannen, want hij had super veel stress. (zag hem de hele tijd ijsberen, net als mn papa en broer)
Om 10u20 mijn kleed aangedaan en naar beneden gegaan waar mijn ventje dan stond te wachten.
Wij hebben de fotoshoot gedaan voor het hele ceremoniele gebeuren. De fotoshoot was gewoon fun en genieten voor mij.
heel veel bekijks gehad, want op het speelpleintje waren er net werken bezig en die mannen hebben toch een half uurtje niets gedaan
Na de fotoshoot naar mn ouders voor een kleine lunch (waar ik dan stress kreeg van iedereen die daar rondliep en constant liep te "kakelen") Ik wou gewoon genieten van een hapje met drankje, maarja (moeders en vaders hadden gigantisch veel stress)
Om 14u15 zijn we dan vertrokken naar het gemeentehuis voor de wettelijke trouw. Mijn toekomstige en ik een kever cabrio (het was super zalig met het mooie weer).
Aan het gemeentehuis was er veel meer volk dan verwacht, maar dat is wel tof om te zien. Vanaf het moment dat we daarbinnen gingen tot dat we buitenkwamen heb ik de slappe lach gehad.
De burgemeester had voor ons een persoonlijk gedicht, wat wel tof was (dat maakt het net iets persoonlijkers)
Om 15u naar de kerk voor het kerkelijk huwelijk. Daar was masaal veel volk aanwezig (gezien het toch een vrijdag was).
Dan was het enige moment waarop ik stress had, toen de harmonie de Wedding March begon te spelen.
Maar eens aan het altaar was ik terug de rust zelve. Tijdens de mis heb ik ook de slappe lach gekregen, dankzij de pastoor.
Dat is ne heel toffe mens, heel menselijk en maakte af en toe grapjes.
Er was ook live muziek van de Harmonie en mijn getuige (die heeft 2 liedjes gezongen). Iedereen in de kerk was enthousiast daarover.
Bij het buitenkomen hadden de vrienden de traktoren meegebracht (mijn man is landbouwer) en toeterden ze allemaal bij het buitenkomen. Zelfs het zitmaaierke van op zn vrijgezellen was er.
Na de mis zijn we naar de feestzaal vetrokken om ons nog even op te frissen (was de bedoeling, maar mn ma was er nog niet).
Tijdens de grote receptie hebben wij zelf bijna niet kunnen geniet (wat ik wel spijtig vond)
Daarna hebben we kunnen geniet van alles en hebben we met iedereen een praatje kunnen doen.
De tafelthema's waren kleuren en de menukaartjes vermeldden:
Glaasje Cava met hapjes
driedelig voorgerecht
fris tussengerecht
Hoofdgerecht met groetenkrans en aardappeltjes
Dessert
Koffie met versnappering

Daar heb ik heel veel toffe reacties op gekregen.

Het eten in De Breughel in Beervelde was super lekker (zo lekker zelfs dat iedereen te veel had gegeten en dus weinig dronk).
Na het eten hebben we er meteen de ambiance ingekregen met onze originele openingsdans (film is nog in montage).
Het feestje heeft geduurd tot 7u, maar er was de hele tijd heel veel ambiance!

Een raad aan toekomstige bruidjes: geen stress die dag, dan kan je die dag echt genieten!

Tips:
Feestzaal: Breughel in Beervelde
Bloemen: Bloemenateljee De Ruyver (echt een aanrader)
Auto's: Gentier
Drukkerij: Allkopie
Dj: Stefaan Van Cauwenberghe
Fotograaf was een vriendin net als de videograaf (zij deden dit eenmalig voor ons)

http://www.facebook.com/album.php?aid=2081420&id=1246855235&l=f283ea584d (er moeten er wel nog bijkomen)


Groetjes Tanja & Steven

tanja
20-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2407


Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 13:16:01

Proficiat!
En bedankt voor de tip :p
Ik zal er morgen in elk geval van genieten .
En de stress zal volgens mij wel aanwezig zijn, maar zal toch proberen zo min mogelijk te houden zoals je zegt.
x sharon



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik3-9-2010 13:37:50

Heel mooi!



Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik3-9-2010 15:05:30

Dit klinkt echt als een zalige dag!! Een dikke proficiat!



Babs
13-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 14:51:56

Proficiat, je zag er heel mooi uit!
En de stress met de schoonmoeder die ken ik ook al



Silke
18-6-2011
 Meld misbruik4-9-2010 19:27:15

Proficiat !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info