Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

freddy van de cauter

  3-9-2010 10:24:57
hey,

wij hebben dinsdag een afspraak met freddy van de cauter, om zijn werk te bekijken.

iemand ervaring met hem?

thnx

kristel
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1586


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-9-2010 10:47:26

Zijn er super-tevreden van! Kan uit al z'n reportages één kiezen, 't is dus niet dat hij jou gaat zeggen welke je moet kijken.
Wij hebben er zelfs twee (wel in vogelvlucht) gekeken, willekeurig getrokken uit hele stapels DVD's.
Daaraan zie je dat hij echt standvastig is met werk.

Ook iedereen die DVD gezien heeft (die was al na twee weken klaar, maar hij werkt als 'n zot dag en nacht eraan), vond hem super!
Als persoonlijkheid echt 'n toffe kerel om mee samen te werken met goede suggesties!

Zeker doen, zonder twijfel! :)



Sofie
11-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 12:46:13

Wij trouwen volgende week en Freddy is onze videograaf. Wij hebben dus al met hem samengezeten. Een hele joviale man trouwens. Ook hebben we hem zelf al als videograaf bezig gezien op het trouwfeest van mijn nicht. Hij is tot in de late uurtjes gebleven en was heel gedreven. Freddy wil echt dat elk belangrijk moment op video staat en hij zit er dan ook altijd 'bovenop' met zijn camera.

Wij hebben twee DVD's van Freddy mogen zien, echt heel goed gedaan met bijpassende muziek van jullie keuze enz. Het gesprek zal zeker meevallen en prijs/kwaliteit: niet over te twijfelen.




Kim
21-5-2011
 Meld misbruik3-9-2010 12:52:01

Wij zijn ook al bij hem langs geweest. Heel toffe man die mooi werk levert! We hebben ook een willekeurige DVD bekeken. Zoek maar eens op zijn naam hier op het forum, ik heb eerder dezelfde vraag gesteld (20 maart) en er zijn heel veel reacties op gekomen!
Zoals Kathleen al zegt, zeker doen!



angelique
10-7-2010
 Meld misbruik3-9-2010 12:56:42

Wij zijn op 10 juli 2010 getrouwd en Freddy was van s'morgens tot s'avonds bij ons, hij gaat volledig op in zijn werk, geeft tips en is discreet, zelfs de gasten vonden hem super...
Na 2.5 weken hadden wij een prachtige dvd van onze mooiste dag in handen, met de door ons gekozen muziek en enkele verassingen van Freddy.....Hij is zeker een aanrader, voor hij iets doet mailde hij ons altijd of we akkoord waren, kortom niks dan lof......

Niet twijfelen...DOEN!!!



angelique
10-7-2010
 Meld misbruik3-9-2010 12:57:46

nog even dit...de babbelbox is zeker een aanrader ;-))



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik3-9-2010 13:40:21

Ik kan je hem ook alleen maar aanbevelen, onze dvd bekijk ik bijna elke week en nog steeds met tranen in de ogen!
Ik zou niet twijfelen, als ons kindje er is zullen wij hem zeker en vast nemen voor het doopfeest!!!!


Gwen



Stephanie

 Meld misbruik3-9-2010 14:29:09

Wij hebben hem ook geboekt voor onze trouw. Zijn bij hem op bezoek geweest en hij leek mij een hele aangename man. De videos die we hebben bekeken zagen er heel goed uit, hij is zeer gedreven, dat merk je direct. Hij gaat voor ons ook een soort "babbelbox" opstellen op het avondfeest, onze gasten kunnen dan hun zegje doen tegen de camera. Zijn prijs is heel redelijk en hij blijft heel het feest! een aanrader!



patricia

 Meld misbruik3-9-2010 18:22:41

Wij hebben Freddy ook geboekt als videograaf, bij onze eerste kennismaking bij hem thuis hebben we ook 2 dvd's willekeurig uit de stapel mogen kiezen en wat we te zien kregen was echt het werk van een man die dit met hart en ziel doet, we zaten direct op dezelfde golflengte ook qua keuze van de begeleidende muziek, Freddy is echt een aanrader, het is een zeer vriendelijke, lieve man die je meteen op je gemak zet.
Zeeeeeker doen!!!!!
Veel succes met jullie huwelijk



Cindy
12-6-2010
 Meld misbruik3-9-2010 21:17:48

Hoi Kristel en Bert,

Wij zijn intussen bijna 3 maanden getrouwd. Zoals bijna elk ander paartje staken wij énorm veel tijd in de voorbereidingen naar "onze mooiste dag". De huwelijksdag zelf vliegt razend snel voorbij. Wat is immers één dag op een heel mensenleven?
Maar dankzij Freddy kregen wij de kans om "onze dag" dagelijks opnieuw te beleven. Onze huwelijksfilm is echt magnifique! Alles zit erin én dat op slechts 1,5 uur tijd.
Bij Freddy krijg je echt elk mooiste moment te zien en te horen zonder dat het begint te vervelen én dat voor een énorm schappelijke prijs. Het leuke is dat hij zelfs meegaat tot op je feest én dit geweldige beelden oplevert van je swingende familie en vrienden. Ook is de babbelbox een super aanrader. Dat maakt de huwelijksfilm nog eens zo verrassend.
Wat Freddy zelf betreft: je kan je heel erg op je gemak voelen bij hem. Hij is los, vriendelijk én grappig. In het begin is het natuurlijk altijd wat wennen als je een camera op je neus gedrukt krijgt. Maar bij hem ben je al snel vergeten dat hij rondloopt. Toen wij de film zagen achteraf vroegen we onszelf regelmatig af wanneer hij dat toch allemaal filmde. We schrokken positief van de hoeveelheid aan filmmateriaal hij had.
Kortom: absoluut niet twijfelen !!
Maar soit, ook zonder mijn reactie ben ik er zo goed als zeker van dat je hem zal boeken nadat je zijn werk zag. Misschien zien we elkaar dinsdag wel terug ... want onze dvd zit er ook tussen . Groetjes en superveel plezier met de voorbereidingen naar jullie mooiste dag! Cindy & Gino



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik4-9-2010 12:16:12

hey,

bedankt voor de vele reacties, ben al beter op mijn gemak nu.

wat ik mij nog afvroeg, loopt een videograaf nooit in de weg van de fotograaf en omgekeerd? of hoe wordt dit opgelost?



Lesley
31-5-2008
 Meld misbruik4-9-2010 12:27:14

Beste Kristel,

Ik kan het niet laten om steeds een kijkje te nemen op "wij trouwen"... het blijft me intigreren ;-) Zo ben ik tot jouw vraag gekomen ivm Freddy.

Een tijdje geleden was er nog een bruidje met de gelijkaardige vraag... ik kan je daar op verder verwijzen... kwestie van niet alles dubbel te hoeven typen ;-)
Het gaat over Kim op 20/3/2010, misschien best daar eens gaan kijken... naar de commentaren... je zal direct op je gemak zijn als je het allemaal leest!
Ondertussen gaan wij Freddy voor de 3de maal inschakelen... de eerste keer op onze trouw, nadien tijdens ons dochtertje haar doop... en ondertussen hebben we hem ook al geboekt voor het doopfeest van ons volgende kindje!

En om nog eventjes op je laatste vraag te reageren... Ik had ook altijd "schrik" dat de videograaf en fotograaf in de weg lopen... maar dit was absoluut niet het geval! Eigenlijk merk je op die dag niet dat ze er zijn! Onze videograaf :Freddy en onze fotograaf: Thierry van fotomoment waren een super team... ongetwijfeld een aanrader!

Veel succes alvast met de verdere planning!
Een zeer tevreden voormalig bruidje!




Kim
21-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 8:26:05

En, hoe was de afspraak? ;)



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik9-9-2010 8:34:24

de afspraak was heel gezellig, hij levert idd prachtig werk,
maar door enkele onverwachte onkosten die zich momenteel opstapelen,
hebben we ons budget moeten bijpassen en hebben we moeten beslissen om geen videograaf in te huren.

maar anders was het geen vraag geweest wie we namen.
alvast bedankt voor de vele reacties.



Anastasia
27-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 16:40:01

Mag ik vragen wat hij vraagt? x




kristel
1-7-2011
 Meld misbruik1-10-2010 9:56:59

hangt af van verschillende factoren denk ik, voor ons zou het 450 zijn geweest denki k



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 22:15:28

kan iemand mij mss de gegevens van freddy even doorgeven?
groetjes




Elien
18-8-2012
 Meld misbruik20-7-2011 16:59:31

hey, doet hij de regio oos-vlaanderen? Heb je zijn gegevens? GROETJES elien



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info