Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste dagje!

  3-9-2010 8:14:13
Hey bruidjes en gommetjes!
Vandaag mijn laatste dagje, voor de grote dag!
man, wat zijn die laatste twee weken snel voorbij gegaan.
Het weer hebben we alvast heel goed mee! .
Nu hopen dat we niets vergeten zijn, en de zenuwen wat de baas kunnen zijn.
Ik wil iedereen hier op dit forum bedanken, voor de vele tips en ideetjes.
Ik heb er toch een aantal gebruikt.
Ook wensen ik alle andere 4 september bruidjes een prachtige dag toe.
Straks men jurkje ophalen, ballonnekes op halen en de ringen en voila dat zijn we er.
dikke kus
sharon

Sharon
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1160


Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik3-9-2010 8:19:50

Geniet er van!



Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 8:32:20

Normaal gezien trouwden wij vandaag en gingen we prachtig weer gehad hebben, maar we hebben 2 maanden geleden de datum een weekje opgeschoven en volgende week zal 't slecht weer zijn :( stom natuurlijk!

Maar heel veel plezier op jullie dag morgen :) geniet er van!




frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-9-2010 8:52:17

Geniet van jullie dag en natuurlijk duimenwe voor de



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 9:23:11

Het is geweldig raar om enkel nog uren op de teller te zien!!!! Ik ben 1 grote brok zenuwen vandaag.... dat beloofd voor morgen. En langs de andere kant kan ik het nog altijd niet geloven dat het morgen wel degelijk zo ver is! De tijd vliegt.
Heel veel succes en geniet er met volle teugen van!

Caroline



Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 13:42:02

Hoi hoi

Raar he met nog maar enkele uren op de teller! Nu wordt het allemaal wel erg spannend! Ik herinner mij nog dat er drie getallen op de teller stonden.

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken voor de leuke tips, ik heb er ook enkele van gebruikt! ;-) En het planningslijstje was wel handig!


Verder wens ik ook alle 4 september bruidjes en natuurlijk ook al de rest heel veel succes en nu genieten he!

Het weer hebben we alleszins mee! Whohoo!

Groetjes






Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik3-9-2010 15:57:35

Geniet ervan want het is echt een dag die héééél snel voorbij gaat!!!
Het weer wordt fantastisch en de rest kan dan alleen ook maar super worden.


Groetjes,
Sofie





marjan
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 16:24:28

hallo!

hier nog een 4 september bruidje met heel veel zenuwen!! pfff..die laatste weken zijn voorbijgevlogen en ben heel blij dat onze dag morgen daar is! aan alle toekomstige bruidjes ..geniet ervan!!!



Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik3-9-2010 20:43:36

genieten he !!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...