TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-9-2010
|
2-9-2010 21:28:38
Is dat een Engelse vrouw? Laat jij alles dan overkomen uit Engeland?
|
|
Wendy
28-5-2011
|
2-9-2010 21:41:13
Hey Kelly,
Leuke tip!
Wat voor boeketje heb je bij haar besteld. Niet bij alle boeketjes staat een prijs bij.
groetjes
Wendy
|
|
kelly
24-6-2011
|
2-9-2010 23:19:23
Hey Wendy , Staat niet op de site , aangezien ik alles zelf heb mogen kiezen ( ik kon er evengoed een kakafonie van maken ook ) tis eentje met een diameter van 12 cm dacht ik , mooi met creme kleurige rozen en burgundy rode pluimen , ertussen zit ook een soort kant in creme kleur en het handvat zou ook in het burgundy rood komen. ik geloof dat ze 35 pond vroeg , dus ik reken ongeveer 40 euro ( kan iets meer zijn ) Om te antwoorden op de vraag van An ,
We hebben nu heel veel e-mail verkeer , ze stuurde me fotos van de materialen die ze had in de kleuren die ik vooraf doorgaf , Ik had ook gevraagd of ze wou een voorbeeldje maken van de boutonieres en de corsages en daarvan een foto doorsturen. Het speelde echter ook in mijn hoofd om misschien zelf alles te gaan ophalen , daar wij eigenlijk regelmatig naar Engeland gaan voor 1 à 2 dagen , als het echter onhaalbaar is stuurd ze het pakje op per verzekerde verzending. Ze lijkt me een zeer eerlijke en oprechte vrouw , je moet natuurlijk wat Engels kunnen als je al je wensen wilt doorgeven ! Ik kan het tamelijk goed en ze begrijpt ook exact wat ik wil. Als alles goed gaat , ga ik normaal gezien denk ik 150 euro betalen voor alles met verzending inbegrepen. dan heb ik 3 pols corsages , 2 moeders corsages , 7 boutonieres , een toverstafje voor ons klein bruidsmeisje en mijn bruidsboeket met bijpassende boutoniere voor mijn vriend. Maar , hierin kan je natuurlijk ook nog duurder gaan , als ze bijvoorbeeld met swarofski kristallen moet werken en zo... Ik vond dit een leuke oplossing voor een goeie prijs ! een boeket echte bloemen kan je al snel 100 euro betalen ... en die blijven niet goed tenzij je ze nog eens laat conserveren... en dit kost dan ook al snel een hoop geld.
|
|
stacy
30-7-2011
|
22-9-2010 12:27:18
dit zijn dan zijde bloemen of echte bloemen?
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|