Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

donkere wolken

  2-9-2010 14:29:29
Hey,

ik heb hier eerder al eens een berichtje gepost over het drama op mijn werk ivm de uitnodigingen. Er zijn bepaalde collega's niet uitgenodigd omdat ze me eigenlijk (sorry voor de benaming) als stront behandelen.
Nu is de laatste dagen de situatie alleen maar geëscaleerd... zo erg zelfs dat het de blijdschap van ons huwelijk overmorgen overschaduwd. Iemand heeft het gepresteerd om op mijn facebook pagina te geraken (iedereen is eigenlijk geblokkeerd) en daar een print screen te maken van een commentaar die ik heb gegeven over het werk. Ik was het op dat moment zo beu dat ze zo belachelijk deden... Die loser is zo vrij geweest om met dat papiertje naar de baas te gaan en ik heb natuurlijk zwaar onder mijn voeten gekregen. Hij vind mij onprofessioneel en doet dus mee met alle andere aanstokers. Ik was er echt niet goed van. Het is zo erg dat ik na mijn verlof niet meer terug wil. Ik kan niet meer met zulke hypocriete mensen samenwerken. Maar zomaar vertrekken gaat natuurlijk niet en ik kan het ook smerig spelen, maar dat ligt niet in mijn aard. Op dit moment voel ik me echt een beetje verloren, alsof je in een ruimte zweeft en niet weet hoe, wat of waar... Ik kan er niet van slapen of eten....
Ik moet me echt een beetje bijeen pakken, want overmorgen is de dag waar ik 1,5 jaar naar uitgekeken heb. Ik weet dat ik het me niet mag aantrekken, maar da's vlugger gezegd dan gedaan. Het spookt iedere minuut door mijn hoofd: wat nu???
Gelukkig heb ik morgen nog veel voorbereidingswerk en heb ik allemaal toffe mensen rond me, dat zal me waarschijnlijk wat opbeuren.

Groetjes,
Caroline

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1734


Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik2-9-2010 14:57:04

Hey Caroline,

Ik wou je alvast veel moed wensen! Probeer het uit je hoofd te zetten en te genieten van jouw dag!! Op die manier heb jij "de overhand". Gun het hen niet dat je je slecht voelt..




Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik2-9-2010 15:00:30

Hey Caroline,
Veel hangt af van hoe graag je uw werk doet en hoe goed je overeen komt met de collega's waarmee je wel een goeie relatie hebt. Maar in uw plaats zou ik toch ook beginnen overwegen om weg te gaan. Het lijkt mij een verziekte boel.

Ik ben op mijn vorig werk ook maanden tegen mijn goesting gaan werken. Mij elke morgen moeten tot op mijn werk slepen en de uren aftellen. Daar zou je depressief van worden. Ik heb mijn conclusies getrokken en mijn ontslag gegeven (opzegtermijn loopt door bij ziekte en verlof). Het is overal wel iets, maar je moet toch met goesting naar uw werk kunnen gaan. Ten slotte zit je daar meer dan thuis ....



Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik2-9-2010 15:03:00

Hey Caroline

Tegenslagen maak je nu eenmaal mee.
Ikzelf heb maandag te horen gekregen dat ze mijn proefcontract niet verlengen omdat het heel slecht gaat met het bedrijf. Niet leuk, maar dit gaat zeker onze dag niet vergallen. Het is het echt niet waard.
En inderdaad als het echt zo'n ramp is op het werk moet je dringend na je trouw op zoek gaan naar iets anders. Ben ervan overtuigd dat er nog heel leuke jobs en collega's rondlopen.

veel moed

groetjes



joke
2-9-2011
 Meld misbruik2-9-2010 15:13:46

Wat een collega's, dat wens je echt niemand toe.
Ik denk dat je best inderdaad eens nadenkt over hoe graag je jou werk doet. Indien je het werk graag doet en er ook nog een heleboel toffe collega's zijn, dan kan je mss blijven werken waar je nu werkt, denk ik tijdens je verlof maar eens over na. Maar eerst en vooral: trek het je de komende dagen niet te hard aan en GENIETEN moet je doen. Om deze dag gaat het!!




Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik2-9-2010 16:39:45

Hey Caroline!

Zaterdag zal je het allemaal wel vergeten! Dan draait het om jou en ga je er zelf niet aan denken.
geniet ervan en vergeet alle zorgen. Als je na een zalige week of twee nog altijd met hetzelfde gevoel zit, dan raad ik je aan om te beginnen solliciteren!

Probeer er niet teveel aan te denken, misschien is het na de trouw al beter en gaan ze beseffen hoe belachelijk ze wel zijn.
Waarom denk je dat ze zo doen? ik zal het je zeggen: ze zijn gewoon jaloers!

Ik wens je een prachtige dag toe en hoop dat het geluk terug aan jou kant staat!



katty
8-9-2010
 Meld misbruik2-9-2010 16:59:18

Hey Caroline, als ik je goeie raad mag geven alles wat je op facebook zet, hoezeer je ook blokkeerd is publiek geheim
reeds vele mensen hebben zo hun job verloren
ik vind het natuurlijk heel jammer voor je !
wees voorzichtig met alles wat internet is echt waar je geeft alleen jezelf bloot
probeer er toch nog het beste van te maken

groetjes
Katty




Ann
11-9-2010
 Meld misbruik2-9-2010 19:23:34

Dag Caroline, ik vind het heel jammer dat er dergelijke (kinderlijke) reacties zijn op uw werk! Ik hoop van harte dat je de eerstkomende weken ten volle kan genieten van je ventje, jullie trouwfeest en dit allemaal even achterwege kan laten. Veel plezier toegewenst meid (en laat alle miserie maar op het werk, daar hoort ze tenslotte ... en niet thuis )! groetjes, Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...