Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

met trouwkledij op het vliegtuig

  31-8-2010 18:20:58
Dag iedereen,

wij zijn reeds 2 weekjes gehuwd, maar onze huwelijksreis naar Australië staat pas in januari gepland. Nu denken we er aan om ginder ook een fotoshoot te doen, maar hoe neem je de trouwkledij mee naar ginder? Een kostuum dragen als handbagage gaat nog, maar een bruidsjurk? Zijn er mensen met ervaringen of ideetjes?


dank u wel!


sophie
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1304


kelly
24-6-2011
 Meld misbruik31-8-2010 18:23:30

Toen je uw bruidsjurk zijt gaan halen , zat die toen in een kleding hoes ?
daarin steken en ook als handbaggage meenemen.

ofwel 1 valies extra nemen waar enkel en alleen je kleed in zit en proberen het er wat in te 'plooien' .

natuurlijk als het een grote zware jurk is , zou ik niet weten wat gedaan !




Sara
20-8-2011
 Meld misbruik31-8-2010 20:26:17

Aandoen om te vertrekken.... :-) nog eens leuk en je hebt veel beziens... haha
Wie weet krijg je nog wel wat extra's... ;-)

grtjs

Sara



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik31-8-2010 20:29:22

Leuk idee Sara! Dan kan je ineens een fotoshoot op de luchthaven en in het vliegtuig doen ook :-)

Zoals Kelly zegt, zou ik het kleed ook in een hoes steken en als handbagage meenemen.

Of laat het op voorhand door DHL of andere koerierdienst naar ginder versturen, maar denk wel dat je dat serieus wat gaat kosten...

Tof idee trouwens, die fotoshoot op je huwelijksreis!



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik1-9-2010 7:54:05

Voor Australië kan je toch wel een 30-tal uur onderweg zijn, misschien dan beter iets comfortabeler aantrekken? Je kan eens checken met de luchtvaartmaatschappij, misschien kan je gebruik maken van de 'vestiaire' aan boord? Ga je rondtrekken in Australië? Hoe er dan rekening mee dat het kleed je overal zal moeten volgen.



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik1-9-2010 8:19:54

De business class heeft normaal een vestiaire en als je op voorhand aangeeft dat je een jurk meeneemt, dan hangen ze die daar voor je op. Zo werd het ons toch verteld, want ik neem mijn trouwjurk ook mee op het vliegtuig .



Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik1-9-2010 9:49:26

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Australië, en ik was er ook aan aan het denken om mijn kleed mee te nemen. Maar wij gaan rondtrekken, dus ik weet niet of het wel handig zal zijn.. We hebben wel een huurjeep, dus we hoeven het kleed niet op onze rug te dragen ofzo, maar dan nog neemt het veel plaats in beslag en is het 'gedoe' vrees ik..
Welke trip doen jullie in Australië? Wij gaan van Sydney naar Cairns langs de kust.
Veel plezier !




sophie
14-8-2010
 Meld misbruik1-9-2010 10:25:42

@ kelly: nee, mijn trouwkleed zat enkel in zo'n plastiek. je ziet het kleed er wel niet door, maar om er zo mee te reizen is het echt geen luxe. in een valies steken zie ik eigenlijk niet zitten. stel je voor dat je bagage dan net verloren gaat!


@ sara: aandoen tijdens een vlucht van 24 uur is geen optie

@ sarah: we gaan ook rondtrekken. van cairns naar sydney ben ik al eens geweest, maar door de zware regenbuien in het noorden in januari riskeren we het ons niet om deze keer naar cairns te gaan. we beginnen in sydney, dan naar tasmanië, melbourne, alice springs, brisbane, fraser island en perth. wanneer vertrekken jullie?




Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-9-2010 11:41:34

Ik zou het niet doen...
Trouwfoto's moeten op een trouwdag genomen worden, toch?
Je weet anders dat het niet van op u grote dag was.



Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik1-9-2010 13:22:09

Ik ga uit van mooi weer, het is er tenslotte zomer. Vooral de streek van Sydney tot Brisbane mag normaal geen problemen geven. Maar ik wou ook eerst naar Darwin maar dat hebben ze me idd afgeraden omwille van de tropische regens. Cairns moet normaal gezien lukken qua weer, wij gaan van 20/dec tem 11/jan. 3 weken dus.
En wanneer gaan jullie? Fraser Island en Brisbane staat ook op ons programma. We doen ook nog de Whitsundays, we blijven even in het echte regenwoud (spannend!) en we eindigen met het Great Barrier Reef.
Jullie doen het echte zuiden van het continent, ook prachtig denk ik! Maar ja je moet keuzes maken hè, op enkele weken kan je geen volledig continent verkennen...



Dave

 Meld misbruik1-9-2010 21:22:07



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...