Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag zit erop... Enkele tips!

  30-8-2010 17:44:46
Hey iedereen,

Zaterdag was het ons dagje! Het was echt fantastisch, ik heb genoten van elke seconde, en ook het weer was echt goed! We hebben echt geluk gehad want vrijdag en zondag was het een pak minder!

Dit zijn de mensen die geholpen hebben om van onze dag een succes te maken, misschien een kleine tip voor anderen die nog maar net begonnen zijn met alles te plannen ;)

Onze fotografe: Astrid Bultijnck. We hebben de foto's nog niet maar het was op zich al een plezier om haar erbij te hebben. Ze heeft heel leuke ideeën voor de fotoshoot. We hebben enkele fotootjes gezien op haar camera de dag zelf en die zagen er alvast veelbelovend uit!!

Onze DJ was Caroline Thyssen: zij heeft het echt fantastisch gedaan! Heel veel positieve reacties gehad van alle gasten. De dansvloer is geen seconde leeg geweest. Ze voelt perfect aan welke muziek ze moet draaien en maakte er een fantastisch feestje van!

Onze zaal: Het Hof van Coolhem (Kalfort): Een prachtige locatie. Je voelt soms wel een beetje dat ze nog niet zo héél lang bezig zijn, maar ze zijn wel echt enorm vriendelijk. We hebben alles geregeld met de bazin en hierdoor is wel een miscommunicatie gebeurd omdat we de maître d'hotel niet gezien hadden tot een half uur voor het feest (we wisten zelfs niet van zijn bestaan af...) Dus aan de mensen die hier hun feest houden: misschien toch ff vragen of je hem ook eens kan zien, want hij had veel goede raad voor de tafelschikking enz die we misschien best wat sneller gekregen hadden ;) Maar we hebben echt een fantastische avond gehad, en het team heeft er steeds alles aan gedaan om onze wensen uit te voeren.


Kapper+Visagie: dit was wel een beetje tricky. Had aanvankelijk een kapster die ik gevonden had via deze site. Had haar lang op voorhand vastgelegd, maar bij het proefkapsel bleek zij helemaal niet aan te voelen welke richting ik uit wou. Resultaat; een kapsel dat (ondanks duidelijke richtlijnen en een foto van de stijl die ik wou) absoluut niet bij mij paste. Gelukkig kon ik nog terecht bij ons mama haar vaste kapster. Het proefkapsel daar was wel geslaagd. Maar... op de grote dag zelf daagde deze kapster meer dan 3 kwartier te laat op in het kapsalon waar ze werkt. Tegen die tijd was er al een collega aan mijn haar begonnen. Dit bleek uiteindelijk een geluk bij een ongeluk want het was ongetwijfeld het mooiste van de drie kapsels! Dus mijn complimenten gaan uit naar Romy van kapselon De Saeger in Bornem! Visagie heb ik uiteindelijk zelf gedaan en dit was echt goed geluk!


Vervoer: is een beetje via-via gegaan. Wij hebben de VW-busjes van Café Welkom gebruikt. Echt super leuk en veel positieve commentaren op gekregen!!

Trouwkleed: kwam van bij Boetiek Maya in Hemiksem en de ontwerper was Eddy K. Ik hen hier echt enorm veel positieve reacties op gekregen, iedereen vond het een prachtig kleedje. De service in de winkel was ook fantastisch. Ze behandelen je daar echt als een prinses, iedereen was steeds enorm vriendelijk. De dag zelf is er (zat in prijs van kleed inbegrepen) een kleedster mij komen helpen aankleden.

Kostuums: zowel mijn ventje zijn kostuum als die van de suite kwamen van bij De Prijcker in Nieuwkerken-Waas (gehuurd). Erg mooi allemaal!


Bloemen: Kwamen van bij Van Uytsel in Kontich. Erg vriendelijke mensen en begrepen perfect waar we naartoe wouden.


Voor iedereen die zijn dagje nog te goed heeft: geniet van elke seconde: het gaat allemaal zo snel voorbij! En nog veel succes bij de voorbereidingen!!!


Groetjes,

Sarah



Sarah
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2085


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-8-2010 19:30:31

@Sarah, had je de bruidstaart bij HvC? Want die hun bakker is supergoed!!! :) Echt nog nooit zulke lekkere taart gegeten.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-9-2010 8:51:04

thanks,
is altijd leuk om ervaringen te lezen!

geniet nog van de wittebroodsweken x x x



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 23:30:32

Kunnen we ergens foto's zien? :) Ik ben heel benieuwd naar je kleedje! Ik ben vandaag bij Boetiek Maya geweest en heb ook een kleedje van Eddy K. besteld! .. En ook wij gaan werken met VW busjes ..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...