Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pennen gegraveerd - vistaprint?

  25-8-2010 13:35:10
Hey iedereen,


Wie van jullie heeft al gegraveerde pennen via vistaprint besteld? Welke hadden jullie, en zijn jullie er tevreden van?

Alvast bedankt,

Milena

Milena
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1036


kitty
11-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 15:03:32

Onze pennen komen ervan. Met de witte roze en het glaasje bubbles erop. Kwaliteit sucks, maar we houden ze wel. Nx gegraveerd, gewoon een sticker die bij de misnte aanraking al een kras vertoonde :(

Misschien beter toch meer spenderen. Wij kopene r nu nog een fles bij om niet té marginaal over te komen LOL

x Kitty



katty
8-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 15:58:51

ik heb er zo een cadeau gekregen en ik moet zeggen hij loopt enorm uit bij het schrijven !!



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik25-8-2010 21:15:44

Wij hebben vorige week 4 gegraveerde pennen (3 zwarte, 1 zilvere) ontvangen van Vistaprint. Het ziet er alvast mooi uit. Of ze lekken weet ik niet, ik heb er nog niet mee geschreven. Je kan er natuurlijk altijd wel een andere vulling insteken.





vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 20:03:12

de mijne zijn gegraveerd en zeer mooi, alleen zit er in die ene pen een bluts, ik heb nu naar daar gemaild en ze gingen mij contacteren, hopelijk krijg ik een nieuwe, want het is nu zaterdag al


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...