Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Attentie bruidsmeisjes en leuke ideeen voor het brengen van de ringen door de bruidsmeisjes

  22-2-2006 18:23:41
Een klein vraagje, graag wat originele ideeen hoe de bruidskindjes de ringen kunnen brengen

Petra
30-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 603


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-2-2006 18:48:06

Je kan de ringen in een houten kistje leggen met daarin allemaal veertjes.

Tijdens de bezinning kan dan 1 van de bruidsmeisjes volgend tekstje voorlezen:

Wens van een bruidkindje

Ik mocht vandaar het houten kistje dragen met de trouwringen van Thierry en Vicky. Ze lagen op een zacht bedje van witte donsveertjes. De ringen zitten nu op hun plaats maar de veertjes zijn er nog. Ik heb ze mee naar hier gebracht.

Met mijn handen heb ik een holletje gemaakt. Voorzichtig sluit ik alle kiertjes af zodat de veertjes nog niet kunnen wegvliegen, want ik wil graag eerst een wens doen.
Ik wens dat Thierry en Vicky elkaar hun hele leven héél graag zullen zien. En als ze dan toch eens boos zijn op elkaar, dan moeten ze maar terugdenken aan vandaag en elkaar snel een kusje geven.

Nu ga ik mijn handjes terug opendoen en de veertjes wegblazen, heel zachtjes, zodat alle blije momenten van vandaag nog héél lang na blijven dwarrelen...


Groetjes

Vicky
09.09.06



Petra
30-6-2006
 Meld misbruik22-2-2006 19:18:01

Prachtig en zeer origineel...



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-2-2006 22:08:07

wij trouwen rond pasen en we gaan waarschijnlijk werken met een kormand met paaskuikentjes in aan de binnenkant van de korf zouden we dan ons ringen hangen
groetjes Ellen



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik23-2-2006 9:07:01

Hallo,

Het tekstje van Vicky vind ik echt prachtig ! Maar bij ons lukt dit niet, daar onze bruidskindjes nog te klein zijn (twee kindjes van 3 jaar en ééntje van 5 jaar).
Wij gaan de twee kleinste kindjes beertjes laten dragen waaraan de ringen kunnen gehangen worden aan een koortje. Ik ga deze gebruiken van bij het huwelijk van mijn schoonzus, maar Me To You heeft ook zo van die beertjes.
Is wel schattig ....



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik23-2-2006 9:44:54

Wij hebben een Me to you beer gekocht uit de valentijnscollectie en daar gaan we ons beide ringen aanhangen om in het stadhuis door de getuige aan te brengen.



kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 15:13:11

Hallo,

onze rignen worden elk in een ballon gehangen die dan kapotgeknipt worden wanneer de ringen moeten gegeven worden. Met een schaar zou dit zeer goed gaan zonder een al te luide knal te geven.

groetjes,
Kathleen



kelly
29-4-2006
 Meld misbruik7-3-2006 21:12:03

wij hebben een liedje over een spaceraket. Tijdens het afspelen van het liedje, komen de bruidskindjes met een zelfgemaakte spaceraket naar voor en halen daar de ringen uit.

groetjes

kelly



Liesbet

 Meld misbruik31-7-2006 17:28:08

Hoi Vicky,

Kan je me laten weten waar je gaat trouwen? Ik ben echt benieuwd om eens te komen kijken.
groetjes
liesbet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...