Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beroep op jullie originaliteit

  24-8-2010 12:41:45
Liefste bruidjes en gommetjes!

Als ik hier wat rondsnuiter tussen alle berichten zijn jullie wel heeel origineel, en daar ben ik zo jaloers op!

Ik weet dat het al ongelooflijk veel is gevraagd maar zouden jullie misschien jullie originaliteit willen delen en een voorbeeld van jullie misboekje willen doorsturen. vandendaele.nathalie@gmail.com

Wij hadden graag een originele-leuke viering met ontroerende-grappige-lieve teksten! jullie kunnen mij hierbij zeker helpen!

alvast bedankt!
ik kijk er al naar uit!

lieve groetjes
Nathalie

nathalie
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1772


kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 13:07:50

mailtje is op weg !




wendy
28-5-2011
 Meld misbruik24-8-2010 13:14:46

wil je het mij anders ook even doormailen? :-)
wendytje_deplancke@hotmail.com



Orily
7-5-2011
 Meld misbruik24-8-2010 13:17:38

Het is onderweg Nathalie :)

Groetjes



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 13:19:57

zie zo , ook gebeurd ! :)



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 14:31:18

Oh, mag ik jouw misboekje ook ontvangen? melodielateur@hotmail.com. sssssorryyy maar zit ook in een inspiratieloze bui :-(



Kim
11-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 19:54:09


Naar mij ook aub? Ik zou niet weten hoe ik aan zoiets moet beginnen :s

kim.verelst@gmail.com



Ilse
9-7-2011
 Meld misbruik24-8-2010 20:24:13

naar mij ook aub.
zou het heel tof vinden om dit eens te bekijken en ideekes op te doen.
mercikes !!!
ilse@dxadsl.be




Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik24-8-2010 21:05:21

Heb zelf nog geen misboekje (nog een beetje te vroeg), maar heb wel enkele leuke tips van huwelijksvieringen van vrienden en familie. Ik durf ze zelf niet overnemen, want is een beetje kopiëren, ik zal mijn eigen brein moeten laten werken, maar wil ze wel met jullie delen...

- hang aan je misboekjes potloden of balpennen met jullie naam en trouwdatum op gedrukt en voorzie als laatste pagina in het boekje een leeg blad zodat iedere genodigde in de kerk jullie een persoonlijke boodschap kan achterlaten. Laat de bruiskindjes die boodschappen ophalen met een leuk mandje.
- Vraag je broer, zus of beste vriend(in) om zelf een tekst voor jullie te schrijven en die op het einde van de mis voor te lezen. Tranen en emoties verzekerd!
- Laat iedereen een bloem meebrengen en laat die afgeven aan de ceremoniemeester bij het binnengaan in de kerk. De ceremoniemeester bindt die dan samen en legt het stuk op het altaar als altaarstuk. Je kan ook vragen een persoonlijke boodschap aan de bloemen te hangen. Leuk om later eraf te halen en te lezen.
- Zet in de inkomhal van de kerk een groot kartonnen bord en laat al wie binnenkomt er een boodschap op schrijven. Vraag aan jullie getuigen om er elk de 3 of 5 mooiste uit te kiezen en die voor te lezen.
- een klassieker: schrijf jullie eigen geloften en zet ze niet in het boekje, zodat ze een verrassing blijven voor jullie zelf (en voor de gasten die graag vooruit lezen) om het nog meer cachet te geven, kan je je tekst op voorhand aan je muzikant bezorgen en vragen of ze er een gepast instrumentaal stukje bij kunnen spelen terwijl jullie het voorlezen (mag wel niet te luid zijn, anders hoort niemand jullie geloften nog).
- Laat je bruidskindjes samen met hun mama een gedichtje voor jullie maken en laat ze dat opzeggen in de kerk (als ze dat al kunnen en durven).

Veel succes allemaal met jullie misboekjes!




Karlien
27-8-2011
 Meld misbruik31-8-2010 22:11:51

Dag Kelly,

Zou je je misboekje naar mij ook willen doorsturen aub?
Geen gemakkelijke klus...

Groetjes,
Karlien

karlienputteman@hotmail.com




Mieke
18-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 23:44:31

mijn vriend en ik maken een tijdschrift met daarin het misboekje. Tijdschrift met oa kleurplaatjes en mini kleurpotloodjes( voor de kindjes bezig te houden) . In het tijdschrift staan dan allemaal weetjes over het huwelijk, ons ABC, Ik heb een paar maanden geleden aan onze vrienden gevraagd om iets over ons te schrijven en dat staat er ook in,... Veel werk, maar leuk om samen te maken :-)
Ik wil het gerust doorsturen als iemand interesse heeft.
Mag ik dan vragen om ook jullie boekjes door te sturen, want voor het misboekje zelf zit ik even zonder inspiratie....

Thanks!
xxx




Mieke
18-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 23:46:30

aha, mailadres vergeten: salsamalaka@hotmail.com



karen

 Meld misbruik1-3-2011 15:19:15

Beste Mieke,
ik heb ook al gedacht aan een tijdschriftje maken maar zag het niet goed meer
zitten. door jouw reactie kreeg ik terug wat moed...wil je het me doormailen aub?

kaatje_vo7@hotmail.com

liefs en superbedankt!



Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 12:19:24

Hey,

een beetje laat maar kan ik beide ideeën (tijdschrift en boekje) op mail krijgen? Marjan.beets@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...