Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trwoudkledij/suitekledij te koop

  22-8-2010 19:52:13
Hallo Bruidjes.
Op 18 juli zijn wij getrouwd en aangezien we het zonde zouden vinden om onze kledij zomaar in de kast te laten hangen hebben we besloten het te verkopen. Ik verkoop een broekpak (gekocht in het bruidsparadijs), bruin/bordeau, heel speciaal en custom made. Maat 40/42. nieuwprijs was 1700 euro. Ook te koop een tuniek (bruin) uit wilde zijde maat 52. (nieuwprijs was 750 euro) Het vestje en de broek is eventueel ook te koop. Alles past heel mooi samen; kan zowel gebuikt worden als suitekledij of trouwkledij. Wi als lesbisch koppel (en een maatje meer; ik dan toch)vonden het heel belangrijk er vrouwelijk en elegant uit te zien. De kledij kan altijd verkleind worden in een winkel dus (groter maken kan natuurlijk niet :-) We hadden een stralende dag dus ik hoop iemand anders dit ook te gunnen. Voor meer info : mail gerust; prijs te bespreken
groetjes An

An
18-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1239

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...