Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk 13/08/2010

  21-8-2010 18:32:15
Hallo allemaal

Even een verslagje van onze huwelijksdag, ondertussen al net iets meer dan een week geleden.
De dagen er voor was ik op van stress, liep op de toppen van mijn tenen en snauwde iedereen zowat af... Ik schaam me er dood voor, maar deed het onbewust Mijn ventje en familie hebben afgezien met mij die laatste dagen.
De avond er voor ben ik bij mijn mama en papa blijven slapen en wonder boven wonder, had ik goed geslapen. Ik begon dan ook super rustig aan onze dag.
Om 8u00 moesten mijn mama en ik bij de kapper zijn, een uurtje later waren we alweer terug. Ik nog altijd relaxed, mama iets meer gestressd Dan make-up gedaan, kleedje aan, fotograaf die aankwam,... Om 10u00 was mijn ventje dan daar, met een prachtig bruidsboeket. Dan wij weg om foto's te gaan trekken in het Blosodomein in Hofstade. Toen we daar aankwamen, begon het enkele druppels te regenen. Even schrik, maar na 2 minuutjes was het gelukkig alweer over en scheen het zonnetje terug. Na de foto's terug naar huis waar iedereen ongeduldig op ons stond te wachten.
Ook de misviering verliep vlekkeloos, alleen waren we een beetje te vroeg daar :-) Terwijl ik met papa door de kerk liep, had ik kippenvel. Mooi moment. Een van onze bruidsjongens las een tekstje voor in de kerk en ook dat was prachtig.
Na de mis stonden er buiten de kerk een heleboel kindjes op ons te wachten, samen met de erehaag die de collega's van mijn man vormden. (ikzelf ben kleuterleidster, mijn man officier bij de marine) En iedereen stond bellen te blazen! Echt gewéldig!
Daarna naar de feestzaal (feestzaal Den Ast in Kampenhout, een échte aanrader!) en ook daar was alles perfect.

Ik heb echt van de eerste tot de laatste seconde genoten van mijn trouwdag en ben eigenlijk nog steeds aan het nagenieten... Niet verwacht dat ik zo rustig zou zijn op de dag zelf. Maar het was echt zaaaaaaalig!
Dus toekomstige bruidjes: GENIET!!!! Veel plezier op jullie dag!
Kim


Kim
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1923


NELE
3-9-2010
 Meld misbruik21-8-2010 19:18:49

fijn om te lezen ! dat geeft me goede moed :D!

groetjes



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik22-8-2010 13:04:19

Dikke proficiat Kim!!! Klinkt allemaal fantastisch... Ik krijg kippenvel te lezen dat die mariniers een erehaag hebben gevormd en je kindjes allemaal aan de kerk stonden! Zal idd wel een kippenvelmoment zijn...

Goe nagenieten zou ik zeggen en vooral geniet nog veel van elkaar!

Groetjes
Sharon



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik23-8-2010 11:23:43

Proficiat!
Ik had er niet aan gedacht daar foto's te trekken. Mijn ouders wonen vlak bij het blosodomein. Had je daar veel mogelijkheden? Wij zijn uiteindelijk naar Planckendael gegaan. Ben jij dan ook in de kerk van Hofstade getrouwd?

Groetjes,
Laura



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik24-8-2010 15:07:14

Proficiat, en foto's mag altijd eh!?




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info