Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog minder dan een week!

  21-8-2010 17:24:58
Hoe dichter het komt, hoe minder realistisch het lijkt, maar vrijdag is het na bijna een jaar voorbereidingen aan ons! Zo goed als alles is geregeld, morgen een laatste keer naar de zaal voor de tafelschikking e.d. Het is nu enkel nog wachten op onze drukker voor onze misboekjes en menukaarten, ze zijn nogal laat in gang geschoten, maar tegen woensdag zou dat toch ook af moeten zijn. Ik probeer er niet teveel over te stressen. Het enige wat we helaas niet in de hand hebben is het weer, de voorspellingen veranderen echt van dag tot dag. Nu, ik probeer er niet teveel van wakker te liggen

Welke bruidjes trouwen nog volgend weekend? Hebben jullie nog veel te doen?

groetjes
Stefanie

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1198


Elien
27-8-2010
 Meld misbruik21-8-2010 17:46:20

Hey!
Wij trouwen op dezelfde dag!
Wij zijn sinds deze middag met alles klaar... Enkel nog eens contact opnemen met de DJ.

En dan donderdag nog de kleren gaan ophalen...

Het weerbericht is inderdaad wisselvallig, de ene keer geven ze goed weer voor vrijdag, de andere keer regen!
Maar we mogen daar inderdaad niet van wakker liggen, dat heb je nu eenmaal niet in de hand...

We gaan samen hopen voor goed weer hé :)

Groetjes,
Elien




Ann
27-8-2010
 Meld misbruik21-8-2010 20:01:01

Hallo!
Wij trouwen ook volgende vrijdag.
Maandag gaan we nog een laatste keer de tafelschikking e.d. bespreken met de zaal. Met de fotograaf moeten we nog eens ons dagschema overlopen en dan zijn we zo goed als klaar, denk ik... hoop ik...

Nu maar duimen voor wat zon hé!

groetjes,
Ann




An
27-8-2010
 Meld misbruik21-8-2010 20:35:19

Hello,

Wij trouwen ook vrijdag ! Ik moet nog werken tot woensdag, dan trouwkleed ophalen, donderdag bloemstukjes ophalen voor de tafel, donderdag ook de bedankjes ophalen, nog de kaartjes voor de tafels schrijven en nog eens contact opnemen met de DJ....

Inderdaad voor de rest duimen we voor ZON

Gtjs
An



Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2010 11:51:04

hey

een weekje erna trouwen wij.
Veel succes met de laatste voorbereidingen.
Hopen op mooi weer, en geniet ervan.
x sharon



Shanna
30-6-2012
 Meld misbruik22-8-2010 12:43:31

VEEL succes hé meid.... tWordt een superdag, hopelijk staan de weergoden aan jullie kant maar dan nog, geniet van elke seconde!! Kijk al uit nr een verslagje...
groetjes



Reina
28-8-2010
 Meld misbruik22-8-2010 12:54:34

ik heb ook zon surrealistisch gevoel, kan mij niet voorstellen dat ik over een week al getrouwd ben

op het weer hebben we geen invloed en voor de rest ben ik een laatste hand aan het leggen aan de give-aways en het huis van onder tot boven aan het poetsen omdat de verre familie en vrienden hier verzamelen




daniella
27-8-2010
 Meld misbruik22-8-2010 15:26:24

hey,
we trouwen ook vrijdag, bij ons is alles geregeld ben nu de laatste hand aan het leggen voor de bedankjes en de wikkel van de bellenblazen
morgen hebben we allemaal onze laatste pas
donderdag avond ga ik samen met mijn dochter thuis slapen, de mannen slapen in ons huis, ze komen smorgens naar mijn ouders en dan begint onze dag
we zijn nog vrij relaxt, enkel het weer baart ons zorgen, het hoeft niet heet te zijn maar wel droog!

groetjes
daniella


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...