Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

  22-2-2006 9:39:33
Ons feestje is beperkt tot zo'n 35 gasten, alleen weten we nog niet goed hoe we de tafels zouden zetten. Eén grote ovale tafel of enkele ronde tafels? Voorkeur voor ronde tafels maar dan niet met teveel mensen per tafel. De eretafel zijn alleen wij en onze ouders (6 mensen dus).. wat zouden we het best doen?
Cindy
08/07/06

Cindy
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 985


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 9:50:42

Dag Cindy

Ronde tafels zijn wel het gezelligst. 1 lange tafel zou 'k persoonlijk niet aanraden.

Groetjes

Vanessa



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-2-2006 10:32:52

Hallo Cindy,

In tegenstelling tot Vanessa zou ik wel voor 1 grote tafel gaan. Maar niet 1 in de lengte maar in de breedte, dan zit iedereen bij elkaar en dat is toch gezelliger dan zo'n 6 tafels met enkele mensen. Is dan 6 tafels niet net te weinig? Zeker in een grote zaal kan dat heel leeg aandoen, ook daaraan moet je denken dan.
Maar dat is mijn gedacht, zo doen wij dat maar iedereen is anders natuurlijk!
Succes.

Groetjes Mireille
01-09-2006



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 11:29:07

Als je in een tafel in de breedte neemt, ga je wel het gevoel krijgen dat je op een rij zit. omdat de persoon die voor je zit veel te ver zal zitten om tegen te praten.

Groetjes
Vanessa



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 11:43:56

Het is geen enorme zaal, normaal voor max 90 mensen. Als er zo'n 6-tal ronde tafels staan is er nog wel wat plek voor een dansje en idd één lange tafel vinden we ietje ongezellig eigenlijk.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 12:11:36

Dan zou ik toch voor ronde tafels gaan, dit gaat veel gezelliger zijn.

Groetjes
Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...