Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles in orde voor 11/09 en toch... 2 jammere voorvallen

  21-8-2010 10:42:53
Hey,

Je mag alles nog zo goed voorbereiden en het met iedereen goed voor hebben toch kom je steeds voor verrassingen te staan.
Vorige week is er het jammere geval dat een koppel uit elkaar gegaan is. We hebben ze alletwee evengraag maar de vrouwelijke helft heeft beslist om niet te komen. En ik snap het wel maar het zal zo raar zijn. Ze zijn iets langer als ons samen en nu ineens... Ze hebben ook beiden een taak in de mis. Nuja... Haar taak zal door iemand anders moeten vervult worden. Jammer maar niets aan te doen. Je kan mensen niet tegen hun zin bij elkaar houden e!
Nu het 2 de voorval heb ik het iets moeilijker mee. Normaal gezien hadden we 3 bruidskindjes, nu ineens maar 2 meer. Na heel veel proberen af te spreken lukte het niet om met de drie mama's af te spreken voor om kledij te gaan, nu zei (ik noem ze X) X dat we gerust om de kledij konden gaan het zou wel goed zijn. Nu dat hebben we ook gedaan. Nu komen ze niet meer naar het feest. Ik zet haar bericht hieronder zodat jullie een idee hebben. Ik vind het echt zo raar. Je probeert hemel en aarde te verzetten en dan uiteindelijk krijg je het deksel op je neus! Erg!
"Hierbij laten wij weten dat wij niet naar jullie trouw komen, milan zal ook geen bruidskindje zijn. Al die commotie errond is mij zo beu. wij zijn de slechten omdat we op vakantie waren. Ik ga mij verdorie niet veronschuldigen omdat wij op verlof gaan of omdat mijn kind gedoopt wordt op de dag dat jullie willen afspreken! Man toch...Als je zegt dat je alles gaat regelen voor kindjes van kledij ga ik geen 70 euro geven voor afschuwelijke schoenen en de kledij was zeker al niet mijn ding. Ik heb ALLES betaald voor mijn bruidkindjes, zoals beloofd en hen zeker geen lelijke dingen opgelegt.

IK ga niet op een feest zitten doen alsof ik het koppel het beste toewens terwijl ik al de sinds het begin met dat gevoel zit en het stapelt maar op... Dus bij deze wens ik geen contact meer, ik moet jullie niet meer horen. Laat ons gezin maar met rust, wij zijn gelukkig en als we eerlijk zijn..vrienden zijn we niet he...vrienden die hoor je regelmatig, niet enkel als je zelf belt.

Voor mij is het gedaan!"

Duidelijk zeker? Alleen is het heel erg jammer (ik val in herhaling), alles was zo in orde, de misboekjes, de bedankingen voor de kinderen, de kledij... Je leert blijkbaar de mensen pas kennen als je er mee werkt.

Dank om mijn gezaag te lezen
astridenbart110910.bruiloftsite.nl



Astrid
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1435


sonja

 Meld misbruik21-8-2010 12:38:40

Geen gezaag hoor.
De knoop ligt gebonden bij het feit dat ze zelf moet betalen !
En blijkbaar heeft ze ook vernomen dat er commentaar was op haar afwezigheid...
Laat het je humeur niet verpesten !



Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik21-8-2010 13:01:25

Ik vind het zelfs ook nogal overdreven. Als er iets op de lever ligt, praat je erover en stuur je geen mail waarin staat dat je elkaar nooit meer wil zien...

Zeker niet aantrekken, ze is het niet waard!



Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik21-8-2010 13:05:39

De mail vind ik inderdaad ook heel onpersoonlijk. Als er een probleem is, praat je hierover met de betrokken personen.

Je weet nu in ieder geval wat je aan haar hebt, is blijkbaar geen echte vriendin. En zo'n mensen ben je beter kwijt dan rijk.



marleen
22-1-2011
 Meld misbruik21-8-2010 13:25:26

klinkt erg raar
..vrienden zijn we niet he...vrienden die hoor je regelmatig,
echte vrienden hoef je niet regelmatig te horen die zijn er als je ze nodig hebt!!!!

grof om het te zege maar die mensen waren het niet waard om die grote dag met jullie te delen !!!






Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik21-8-2010 14:39:28

@ Marleen: Zo had ik het indd nog niet bekeken.
en ja ik trek het mij niet aan het is alleeeeen heel erg jammer!



inge
15-4-2011
 Meld misbruik21-8-2010 15:39:16

Oh bah, wat een stomme mail :s




Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik21-8-2010 16:30:09

Zo'n overdreven reactie van haar. Het is dan misschien inderdaad beter dat ze niet komt als ze zo over jullie huwelijk denkt. Laat je dag er niet door verpesten. Geniet met de mensen die jullie het geluk wel toewensen!



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik21-8-2010 20:38:29

Ik denk eerlijk gezegd dat ze een beetje op haar tenen getrapt is omdat jullie uiteindelijk toch zonder haar de kleren zijn gaan uitkiezen. Waarschijnlijk had ze zich belangrijker gevoeld als jullie speciaal voor haar een andere dag hadden afgesproken. Anders zou ze die opmerking over haar verlof en het doopfeest van haar kind er niet bij vermelden. Dan zou ze enkel over het geld praten...

Het is inderdaad jammer, maar jullie dag zal even mooi zijn met twee bruidskindjes! Het is jouw dag en laat die vooral niet verpesten door zulke nare opmerkingen. Sommige mensen gunnen iemand anders hun geluk niet. Je dag wordt ongetwijfeld één om nooit te vergeten, met of zonder die mensen!

Geniet ervan!



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2010 11:10:55

Wat is dat voor een belachelijke mail zeg!
En sorry dat ik het zeg, maar hij staat dan ook nog vol taalfouten!
Je bent beter af zonder. Geniet van de dag met de mensen rond je die het je wel gunnen. Mensen met een zuur gezicht passen toch niet op een huwelijksfeest.





Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2010 11:49:37

Amai zeg, das ook durven.
zo belachelijk. Probeer het je niet aan te trekken, ze is het niet waard.
Genoeg mensen om je heen om er toch een prachtige dag van te maken.
x sharon



Orily
7-5-2011
 Meld misbruik22-8-2010 16:49:46

En dan nog via mail zeggen .... Laf gewoon als ze het niet zelf kunnen komen vertellen....



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik22-8-2010 22:21:30

amai helemaal niet fijn! Dat zo iets stom alles kan verpesten....

Geniet zeker van jullie dag! Mss beter zo dan dat er iemand met een lang gezicht zal zitten...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...