Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

toch een klein beetje opluchting....

  18-8-2010 18:04:07
hallo allemaal,

ik poste enkele dagen geleden een berichtje over de inbraak met diefstal die maandag bij ons thuis is gepleegd.
Ik wil eerst en vooral iedereen bedanken die me een hart onder de riem hebben gestoken!!!! Dikke merci allemaal, jullie reacties waren echt een grote steun.

Ik heb goed nieuws ivm de ringen!
Ze zijn dus opnieuw besteld en we hebben ze nog net op tijd: normaal tegen het einde van volgende week.
Ze waren ook automatisch verzekerd voor 3 jaar tegen diefstal en verlies. Het is wel maar voor een totaal van 500€, maar dat wil zeggen dat we voorlopig "maar" 300€ moeten bijleggen. Die recupereren we achteraf van de brand/diefstalverzekering van de woning. Van de armband en ketting die ook gestolen zijn was er bij de juwelier nog een setje beschikbaar. Dus daar hebben we ook nog een beetje geluk mee.
Mijn ondergoed dat ik tijdens onze dag ging aandoen dat verdwijnt in de wasmachine, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dat zo terug aan te doen....

Het is wel ongelooflijk hoe een mens zijn zintuigen aansterken na zo'n inbraak. Bij het minste dat er iets van geluid is of ik in mijn ooghoeken iets zie bewegen dan zit de schrik er al in. Ik heb al 2 dagen niet geslapen, weinig gegeten. Ik vrees dat het echt zal moeten slijten met de tijd. Maar echt gerust zal ik nooit meer zijn. Deze dagen voelt ons huis echt koud aan, het is gewoon een gebouw, geen thuis meer.
De politie komt patrouilleren tijdens onze afwezigheid op onze trouwdag en tijdens onze huwelijksreis. Maar ik denk toch dat ik geen volle 100% op mijn gemak ga zijn.

Groetjes,
Caroline





Caroline
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1577


angela
2-10-2010
 Meld misbruik18-8-2010 18:38:36

Dat is erg dat het moet gaan het.
Het is een dag waar je zolang naartoe leeft en dan komen ze dat zo verstoren.
Dan ga nog meer zenuwachtig zijn de dag zelf.
Al goed dat de ringen verzekerd waren. Dan komt het toch nog goed.
Die angstgevoelens zullen nooit echt verdwijnen denk ik, maar maak er toch het beste van samen met je toekomstige, hij is er om je te beschermen he.

groetjes Angela



Silke
18-6-2011
 Meld misbruik18-8-2010 18:38:50

Ik vind het echt spijtig voor jullie wat er gebeurt is !
en het is waar, zoiets moet slijten, heb zelf al een paar inbraken mee gemaakt.
veel succes ! en probeer er nog maar wat van te genieten !

Groetjes



martine
25-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 19:13:44

Ik ben blij voor je dat je toch een beetje goed nieuws hebt gehad.
Ik kan me voorstellen dat je je niet meer op je gemak voelt. Ik had dat ook in mijn vorig huis. Dat betert wel met de tijd.

Groetjes Martine



Ester
18-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 20:53:54

Hey Caroline,

Misschien voelt het nu nog niet zo: maar dat 'onveilig' gevoel gaat echt wel over. Toen ik nog bij mijn ouders woonde was er ook ingebroken en de eerste dagen is het echt verschrikkelijk, maar stilletjesaan komt het thuisgevoel echt wel terug hoor!



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik18-8-2010 21:21:19

Dag Caroline,

ik ben blij te lezen dat er nog goed nieuws gekomen is voor jullie. Geef jullie zelf de tijd om dit te boven te komen, het lijkt me normaal dat je het hier erg moeilijk mee hebt. Ik hoop dat je op jullie huwelijksdag het allemaal even kan vergeten en dat je toch kan genieten.

Groetjes,
Jolien.




Tina
11-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 8:49:53

Ik vind het erg voor jullie. In ieder geval al goei nieuws dat je opnieuw de ringen en de juwelen hebt kunnen bestellen.
Misschien familie of vrienden vragen of ze tijdens jullie vakantie in jullie huis willen gaan wonen.



katty
8-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 13:58:40

Toch nog een beetje goed nieuws, probeer toch nog te genieten van de voorbereidingen en zeker van je grote dag

katty




sanne
3-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 19:31:27

Ik ben blij voor jullie dat je de ringen toch zult hebben! Ook goed dat de politie komt patrouilleren tijdens de reis. Probeer toch nog van alle voorbereidingen, de dag zelf en de reis te genieten

groetjes
sanne




Sara
20-8-2011
 Meld misbruik19-8-2010 21:43:26

Hoi Caroline,

Blij voor jou dat je alles hebt kunnen regelen.
Hoop toch voor jou en je aanstaande dat jullie kunnen genieten van de grote dag en de huwelijksreis.

Komt allemaal wel goed!!

Grtjs

Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...