Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering Feestzaal

  21-2-2006 15:47:39
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij aan iedeeen kunnen helpen ivm het versieren van een feestzaal. Wij moeten hier zelf voor zorgen en ik ben een vrij creatief persoon maar ik heb geen fantasie meer om dit ook nog eens doen. Als het voor anderen is dan komen duizenden ideeen in mij op maar voor mijn eigen is het hopeloos. Misschien is dit ook omdat ik aan duizend en een dingen moet denken. Hebben jullie ideeen of kennen jullie iemand in de omgeving Limburg die goed kan versieren laat het mij dan weten.
Alvast bedankt.

Tiziana
07-10-2006

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 822


sonja
30-9-2005
 Meld misbruik21-2-2006 16:07:18

Heb je in je vriendenkring-kennissen niemand die goed met bloemen overweg kan. Anders kan je daaraan misschien vragen om alvast voor de "bloemen" versiering te zorgen.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 16:44:49

Hey,

mijn nicht en tante doen dit dikwijls. Zij wonen in Bilzen. Hele mooie dingen doen ze. Als je wil kan je me mailen: Ldeduytschaever@hotmail.com

Groetjes,
Lieve



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik21-2-2006 17:18:11

Hallo,

Je kan ook met ballondecoraties werken, heb ik soms al gezien.
Daar zijn soms speciale winkels voor en dan hoef je je geen zorgen te maken, want die mensen brengen dat toch zelf meestal.
Ik ken wel een winkel regio Oost-Vlaanderen, maar niet regio Limburg, maar je kan misschien eens kijken in de goudengids. Ze kunnen echt ook heel mooie dingen maken met ballonnen en dan op de tafels een bloemetje of een kandelaar is soms ook héél mooi hoor.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 19:09:23

Hebben jullie een bepaald thema of zo? Anders kan je gewoon ook eens naar winkels zoals ikea en ava gaan, daar staan vaak voorbeeldjes van gedekte tafels en zo. Misschien vind je zo een idee.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik22-2-2006 8:52:07

Het gaat niet om het versieren vd tafels want daar zorg de traiteur voor maar om de muren en inkom en plafon.... te versieren. Bij het binnenkomen langs de deur wou ik ballonen zetten maar de feestzaal zelf vind ik zo kaal.
Ik was aan denken om naar een school te gaan waar ze etalage geven maar die kinderen zijn meestal niet zo ervaren en ik ga mij dan zorgen maken.




kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 9:43:54

hallo,

balloondecors is zo een winkel die de zaal helemaal inricht met balonnen. Vriendelijke mensen. Er staan voorbeelden op hu site en in elke winkel liggen nog fotoboeken. www.balloondecors.be

Groeten,
kathleen



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 9:54:52

Hallo

Doet de feestzaal dat zelf niet??

Alleszins, 'k zou er niet in overdrijven.

Groetjes
Vanessa



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 9:57:16

Foto's op een van de muur projecteren van vroeger en nu van jullie. Is ook wel altijd leuk.
En als je iemand hebt die nog foto's in de loop van den dag kan nemen, kunnen jullie die erbij laten afspelen, zodat de mensen die niet daar waren in het gemeentenhuis-kerk, ook kunnen zien hoe het zowat geweest is.



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik24-2-2006 14:21:09

Beste Tiziana,

Met wat meters balenkatoen of oude lakens en ranken klimop kom je al een heel eind om muren van een zaal wat gezelliger te maken. Mooi draperen en dat is gelijk een stuk warmer. Wat ballons en nog wat extra bloemen of een aantal goedkope kaders met leuke foto's van de voorbereidingen maken het zeker helemaal af.

groetjes ine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...