Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  21-2-2006 14:37:44
Beste Bruidjes,

Zijn er mensen uit het Antwerpse die een plaats weten waar je leuke gastenboeken kan kopen of iemand die een leuk alternatief heeft voor een klassiek gastenboek ???

alvast bedankt voor de suggesties

ine

ineke
25-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 450


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik21-2-2006 14:52:05

Hey Ine,

Ik heb in AVA-papierwaren een leuk boek gevonden. Het ligt bij de fotoboeken en is normaal bedoeld als fotoalbum denk ik. Het is in handgeschept papier (je kan kiezen tussen wit en blauw)
Ik vond het wel vrij jong. En heb het dan ook onmiddelijk gekocht.
Ik ben nu bezig al mijn relevante documentatie van de voorbereidingen er aan het in plakken / schrijven... een soort van plakboek dus. Tegen dat het zo ver is gaat ik boek al heel wat leuke weetjes bevatten voor de mensen. Het achterste gedeelte blijft leeg (of je koopt nog een boek) en daar kunnen de gasten dan wat in kwijt.

Bij de uitnodigingen gaan we ook blanco kaartjs steken van 14 op 14 cm met de vraag of iedereen iets tofs/moois wil schrijven, tekenen of maken om dan op de dag zelf in het gatsen,boek te hangen. Uiteraard kunnen de mensen terplaatse ook altijd nog wat kwijt in het boek.

Hopelijk ben je hier wat mee. Peggy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...