Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige origineel vragen

  17-8-2010 20:51:24
Dag Allemaal!

Bijna een klein maandje verloofd en dé datum geprikt op 22/07/2011! Joepie!!!
Iemand een leuk idee om de getuige te vragen?
Hoe hebben jullie dit gedaan?

Groeten!

Sara
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 3816


Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik17-8-2010 21:12:53

Wij hebben gegraveerde pennen besteld met de tekst 'getuige van de bruid(egom)' erop. We gaan er dan een vraagtekentje achter plakken. Zo hebben ze bij het uitpakken toch niet het gevoel dat ze geen keuze meer hebben :)
Als ze toegezegd hebben, mag het vraagteken eraf en hebben ze een pen om op onze huwelijksdag te tekenen.




Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik17-8-2010 21:48:08

Kei origineel idee Jolien!! :-)



Sara
22-7-2011
 Meld misbruik17-8-2010 22:09:08

Bedankt voor het leuke idee!




kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 22:11:54

Misschien kan je voor jouw getuige een Agenda kopen , met een post-it eraan : dit zal je goed kunnen gebruiken als je men getuige wilt zijn of zo.
( dit idee heb ik laatst gehoord van iemand die haar getuige vroeg)

Als je kindje(s) hebt kan je ook een T-shirt of zo laten bedrukken met de vraag : wil je de getuige zijn van mama/papa . . .




Veronik
30-4-2011
 Meld misbruik17-8-2010 22:25:49

Ik ga een vacature opstellen om mijn beste vriendin te vragen. Ik ga haar dat dan geven en zeggen dat ik een vacature voor haar heb gevonden die haar op het lijf geschreven is.
Ik heb dat ideetje een tijd geleden ook eens op deze site gevonden en ik vond dacht echt tof.




Sara
22-7-2011
 Meld misbruik17-8-2010 22:38:24


He Kelly en Veronik!
Het zijn alletwee keileuke id'en!
Bedankt!




Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik18-8-2010 8:01:36

Ik heb een beertje gekocht en op zijn t-shirt laten drukken 'wil jij mijn getuige zijn?'.
Vacature is ook een goed idee!




Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik18-8-2010 8:42:19

Ik heb een puzzel gemaakt met enkele foto's van ons op en daar dan het "logotje" dat we doorheen onze dag gaan gebruiken en er de vraag getuige bijgeplaats.

Beide vonden ze dit zeer leuk zeker omdat ze op het begin niet weten waaraan ze zich konden verwachten.
groetjes



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik18-8-2010 11:34:42

wat is er eigenlijk gebeurd met het concept gewoon vragen? Al die speciale dingen veranderd hun reactie of antwoord niet hoor!

Wij hebben onze beide getuigen (hadden er elk twee) gewoon persoonlijk gevraagd en ze waren heel enthousiast! Daarna hebben we hen allemaal, met hun partner, uitgenodigd om te komen eten. Dat was een héél gezellige dag en doen dit binnenkort opnieuw om de foto's en de video van ons huwelijk te bekijken.

Als je het toch 'speciaal' wilt doen, dan moet je vooral kijken naar wat je getuige leuk vindt, en daar iets mee doen

groetjes
eva



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-8-2010 22:50:16

Wij hebben dit gevraagd met een vacature. Dit was zéér geslaagd hoor. Ze hadden het eerst helemaal niet door. Pas als ze bijna alles hadden gelezen. Was nochtans heel duidelijk maar je verwacht zoiets niet direct hé.

Het zijn van die onnozel dingen die het wat leuker maken. Net zoals ik een plooimeter kreeg om te vragen of ik meter wilde worden.

Na de trouw zijn we ook nog eens met de getuigen gaan eten.

groetjes, Carolina



Sara
22-7-2011
 Meld misbruik20-8-2010 13:24:24

Bedankt voor al de leuke reacties allemaal!

Het 'gewoon gewoon' vragen kan inderdaad natuurlijk ook, maar lijkt me toch leuk het op een 'andere' manier te doen!
Carolina en Veronik, jullie hadden het met de vavature gedaan... hoe hebben jullie dit dan net gedaan? Krantje laten drukken ofzo? ;)

groeten!



doenja

 Meld misbruik2-3-2015 11:49:56

Heb je een voorbeeld van zo een 'vacature'


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...