Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strikje voor mijn zoontje

  21-2-2006 14:24:39
Hoi dames!
Ik ben op zoek naar een satijnen strikje voor mijn zoontje, in dezelfde kleuk als het jurkje van mijn dochtertje! Weet er iemand waar ik mooie strikken voor jongetjes kan vinden, op het internet, of in een winkel rond Leuven-Tienen?



Nathalie
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1139


Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik22-2-2006 16:15:40

Hoi,

misschien kan je eens informeren bij winkels waar ze cermoniekledij verhuren. Bij de meeste verkopen ze ook wel accesoires.
Normaal hebben ze ook wel van die kleine pakjes voor de jongetjes die ze verhuren, misschien heb je wel geluk en vind je er één in het juiste kleur die je kan huren?!

Veel geluk met je zoektocht!

Sandra
20-05-2006


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...