Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen zalen Hof van Nazareth en Hof van Beatrijs

  17-8-2010 12:49:39
Dag allemaal,

Zijn er recente ervaringen in verband met deze zalen? Ik las dat ze in Hof van Beatrijs nogal traag waren, is dat nu nog zo?

Andere voorstellen in de omgeving Mechelen-Leuven zijn ook nog welkom, maar wel waarbij er zeker 200-300 mensen binnenkunnen (avondfeest-receptie). Spijtig genoeg is Faculty Club in Leuven iets te klein voor ons...

Bedankt!

Evelien
2-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 5220


lies
2-7-2011
 Meld misbruik17-8-2010 16:49:51

Hoi Evelien,

wij trouwen volgend jaar en houden ons feest in het Hof Van Nazareth (koetshuis)
We waren meteen onder de indruk van de mooie tuin, prachtige zaal en superservice! Ze waren er supervriendelijk! En wat het eten betreft heb je massa's mogelijkheden waarover ik enkel nog maar positieve commentaar heb gehoord!
We zijn natuurlijk ook een kijkje gaan nemen in het Hof van Beatrijs. Grote zaal viel bij mij ook erg in de smaak, maar mijn ventje had het er niet zo op. Qua vriendelijkheid was het hier een stuk minder, ik moest alles zelf vragen en heb dan wat schrik voor de kwaliteit van service op de trouwdag zelf. Jammer ook dat de grote tuin rechtstreeks gedeeld moet worden met de andere zaal... Allemaal iets minder dus...
Maar een zaal kiezen gaat vooral om het gevoel dat je er zelf bij hebt, dus zeker een kijkje gaan nemen!



Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik17-8-2010 17:06:42

Ik ben al gaan kijken hoor, naar beide zalen! Ik heb bij alletwee een goede uitleg gekregen en ook een goed gevoel. We vinden het moeilijk kiezen.
Hof van Nazareth: inderdaad mooie zaal en toffe receptieruimte, ik vind het wel jammer dat de mensen van de receptie door de zaal moeten.
Hof van Beatrijs: ook mooie zaal en duurder. We zouden hierbij de 2 zalen gebruiken, dus dat nadeel van hun tuin valt ook weg.
(De tuin is bij ons ook niet zo belangrijk aangezien onze trouwdatum 2 april zal zijn.)

Weet jij of er in't hof van nazareth een 'aparte' ruimte is voor cadeau's, tussendoor even te zitten, enz ? Dat zijn we vergeten te vragen.

Ik ben zeer blij met je reactie alvast!



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik17-8-2010 21:29:14

Wij trouwen volgend jaar ook in het Hof van Nazareth en zijn ook gaan kijken bij het Hof van Beatrijs. Ons gevoel was wat hetzelfde als bij Lies. Bij HvN kwamen ze, naar mijn gevoel, professioneler over. Ik had er vertrouwen in dat alles op onze dag goed zou verlopen. Dat gevoel had ik niet echt bij HvB.
Bij HvN heb ik gevraagd of er een kamer was om te overnachten als koppel, of een kamer waar we ons tussendoor konden opfrissen. Dat is er alvast niet. Ik veronderstel dat je de cadeau's wel ergens zal kunnen zetten, iedereen heeft die bij een huwelijksfeest he :)

Veel succes bij het maken van de keuze!




ann
2-7-2011
 Meld misbruik22-8-2010 23:10:18

Dag Evelien,

We waren onlangs op een feest in Hvbeatrijs. Het feest was geweldig, het eten was heerlijk , de bediening verliep heel vlot! De openingsdans was reeds om 11uur. Wat toch uitzonderlijk is want bij vele trouwfeesten start het dansfeest nooit voor middennacht!
De viering en receptie was in de tuin, het leek wel een sprookjes. Wij hebben dinsdag een afspraak om de zalen te bezichtigen. Op hofvNazareth zijn wij nooit geweest.




Frans

 Meld misbruik15-4-2014 21:11:07

Huwelijksfeest.
Prachtige zaal, mooi tuin.
Feestmaal in buffet vorm, gevarieerd aanbod doch niet iedereen kon van de keuze genieten - er was te weinig -!!!!
Het desserten buffet was nog erger, als de genodigden van de laatste tafels aanschoven waren reeds diverse schotels LEEG -onvoorstelbaar ! zelfs aardbeien waren op.
Als exuses werd verteld dat de chef door ziekte afwezig was en de sous chef te vroeg naar huis gegaan is. Wat een organisatie !!!!!
Inderdaad een avond om niet te vergeten, men zegge het voort.




Patrick

 Meld misbruik29-4-2014 16:43:54

Op 5 april hadden we een leuk trouwfeest. De locatie was prachtig. Receptie was geweldig evenals de bediening aan tafel en op het avondfeest. Het eten in buffetvorm was uitstekend en lekker maar te weinig, als laatste tafel moesten we het doen met wat nog overbleef, evenals het dessert. Hun excuus was " het keukenpersoneel was al naar huis". Dit was niet omdat de gasten teveel ineens op een bord kregen, er was gewoon een te kort. Van onze gastheer vernamen we dat er 4 personen hadden afgemeld en dan nog eten te weinig daar stel ik mij dan toch vragen bij.
Mvg. Fam. Beerens



Ines
10-7-2015
 Meld misbruik19-6-2014 18:58:49

Patrick en Frans,
Hebben jullie het over het hof van Nazareth of het hof van Beatrijs?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik23-9-2014 11:24:10

Daar stel ik mij ook de vraag bij.. Welk hof is het??


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info