Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouw 7/8

  16-8-2010 14:01:03
Hey bruidjes,

Dit verslagje is ook een beetje mijn afscheid aan dit forum. Dames allemaal super bedankt voor de leuke afleiding tijdens de saaie werkdagen , de héél nuttige tips (axitrans heeft super geholpen tegen zweetvlekken), leuke verhalen, ....

Ons dagje is ondertussen spijtig genoeg al een week achter de rug.
Het was een supermooie dag, wij hebben ons geweldig goed geamuseerd en het was volledig zoals wij het wilden (tip: doe dus écht wat je zelf wil dan geniet je er nog meer van).

Om 6u opgestaan na een goed nachtje. Mijn ouders hadden echter minder goed geslapen, zenuwen hé hoewel ik al 2 jaar niet meer thuis woon maar het blijven je ouders hé....
Om half 7 moest ik bij mijn kapster zijn die er een héél mooi kapsel van gemaakt heeft (ook al heb ik dan relatief kort haar). Daarna vlug naar mijn tante voor mijn schmink die ook supermooi was (tip de producten van MAC zijn geweldig!).

Daarna was het samen met mijn tweelingszus naar mijn appartementje in Borgerhout rijden om mij om te kleden. Mijn ventje had ondertussen de ontbijt-/ontvangsttafel al mooi gedekt.
Hij had mijn kleed al op voorhand gezien (heeft mee gekozen) dus dat was geen verrassing.
Mijn ventje zag er super uit in zijn zwart kostuum trouwens.

Ik had een zwarte rok met turquoise bustier (en onderaan de rok kwam een turquoise voile terug). Vond het een superkleed dat geweldig goed bij mij past en heb er veel complimenten over gekregen. Ik voelde mij er supergoed in! Het was zonde om het 'snachts uit te moeten doen... Niemand heeft de kleur goed geraden, iedereen dacht dat het rood ging zijn (typisch en ja ik heb ook rood in mijn haar dus ook logisch misschien?) maar ja ik wou weer eens iets anders hé Wij hadden onze uitnodigingen ook echt in die kleuren zwart/turquoise gedaan en ook in andere details die dag kwamen de kleuren terug (gastenboek, ballonnen, servetten bij broodjes snachts, zakje van mijn trouwring,mijn ventje zijn das was zwart met blauwe strepen,...)

Na een hapje en drankje met de suite om 10h30 te voet naar het districtshuis in Borgerhout dat amper 2 straten van ons appartement ligt. Supertof zo te voet gaan en je hebt héél veel bekijks
De trouw zelf ging supervlug voorbij. Ik dacht dat ik emotioneel zou worden en een traantje zou wegpinken maar heb gewoon heel de tijd zitten stralen en lachen. Het was een heel losse, ongedwongen en toffe sfeer. De collega's van mijn man stonden ons daarna als verrassing op te wachten met een ouderwetse loeiende sirene (zo eentje waar je aan moet draaien). Dat vonden de kindjes van mijn schoonzus super maar de buurt iets minder vrees ik .

Daarna naar Antwerpen stad voor foto's. Veel bekijk gehad en ook veel gelukwensen gekregen van mensen op straat, heel plezant. Mijn nonkel was fotograaf van dienst en dat was supergezellig. Ok hij is geen professional maar de foto's mogen zeker gezien worden en het scheelt een pak in kostprijs. Bovendien heb ik ze ondertussen al allemaal op usb stick en kan ik er mee doen wat ik wil. We gaan zelf een fotoboek (zo'n ouderwets, geen digitaal) in elkaar knutselen. Gezellig, plezant en vooral héél persoonlijk.
Foto's getrokken op het Zuiderterras, Antwerpen Proeft, Voetgangerstunnel (super met die oude houten roltrappen) en de Royersluis. Ik heb zelfs foto's van de fuif 'snachts. Zéér leuke herinneringen....
Het weer viel wel een beetje tegen. Het was heel grijs maar het belangrijkste is dat het droog gebleven is overdag en aan het weer kan je toch niks veranderen dus dat hebben we zéker de pret niet laten bederven.

Om 17u etentje met de suite in Het Reigershof in Berendrecht. Héél lekker eten.

Om 21h30 begon dan eindelijk ons trouwfuif in Club le Cirq in Hoogstraten. SUPERlocatie. Hebben er héél veel complimenten over gekregen. Echt schitterende locatie.
Wij hebben ons geamuseerd en ik heb echt constant op de dansvloer gestaan (hoewel ik geen danser ben). De dj was dan ook geweldig en hij speelde geweldig goede muziek. Tip spreek vooraf goed af met je dj zo weet je perfect dat hij op de hoogte is van je eigen muzieksmaak en wat je precies wil. Onze dj had helemaal dezelfde muzieksmaak als ons dus dat kon niet fout lopen Lang leve rockmuziek!!!!!
Onze openingsdans was Wonderwall in de akoestische versie van Ryan Adams. (nee niet bryan adams....)
Leuk zo gewoon een goei rockfuif, meer moet dat niet zijn!

Het was een superdag die voobijgevlogen is. Maar het was puur genieten!!!!!!!
De dag nadien was ook héél leuk. Kaartjes opendoen en lezen, cadeautjes uitpakken, gastenboek lezen (heel grappig) en vooral nagenieten!!!!!!!!

Ik heb de foto's ondertussen al wel tienduizend keer bekijken en dat zal ik nog een tijdje doen denk ik
Binnen 1,5 week vertrekken we op huwelijksreis naar Schotland, ik kijk er enorm naar uit en tel de dagen af.

Voor de fotokes: ik heb geen facebook account ofzo en geen site maar ik hoop dat je op het fotootje van mijn avatar toch iets van mijn kleedje kan zien.

Aan al de bruidjes die nog moeten trouwen: Geniet ervan want het is een superleuke dag en doe je eigen ding dat maakt het alleen nog maar leuker!!!!

Groetjes,
ils

Tips voor leveranciers:
de zaal: Club le Cirq in Hoogstraten (geweldige locatie, schitterende zaal gewoon, superveel complimenten over gehad)
de dj: Andy Callens van discobar Concept C uit Boortmeerbeek (héél goed gedraaid, veel complimenten)
bruidsboeket: Ambrosia uit Beerse (heel mooi)
broodjes 's nachts: Hof d'Artagnan uit Zoersel (lekker)

ilse
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2550


ilse
7-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 14:03:11

Hey,
verdorie ik zie net dat mijn avatar niet aangepast hoewel ik wel een foto bij mijn account erin gezet heb.
weet iemand hoe ik dit verander???
groetjes,
ilse



Femke
26-2-2011
 Meld misbruik16-8-2010 14:33:09

Proficiat met jullie huwelijk! Een schitterend kleed!

Amuseer jullie in Schotland! Wij vertrekken 4 september ook naar daar voor onze zomerreis! Het is echt een schitterend land!




Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik16-8-2010 15:09:31

Proficiat met jullie huwelijk, een heel mooi verslagje !!!! Geniet er nog van!!!
Groetjes Deborah



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik16-8-2010 15:27:30

Proficiat en geniet van jullie honeymoon!



sanne
3-9-2010
 Meld misbruik16-8-2010 15:31:18

Proficiat! Dat zag er een superleuke dag uit! Wij hebben onze trouwfuif ook in le cirq! Kijk er al naar uit :-) geniet nog van de wittebroodsweken!



Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik16-8-2010 15:31:42

Proficiat met je nieuwe status als getrouwde vrouw en bedankt voor het verslag!

Geniet maar van de wittebroodsweken!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-8-2010 17:24:58

Proficiat, eneuh een foto mag altijd eh.....



Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik16-8-2010 19:05:52

proficiat met jullie huwelijk!
geniet ervan
groetjes sharon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info