Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: Kaapverdische Eilanden

  16-8-2010 12:40:04
Binnen 11 dagen is het zover, de grote dag.
We zijn ondertussen ook al eens verder aan het kijken en voor de huwelijksreis hebben we ons oog laten vallen op de Kaapverdische Eilanden.
Het probleem zit hem nu natuurlijk bij die 'eilanden'.
Er zijn 2 hotels die er voor ons uitspringen, eentje op Sal en eentje op Boa Vista.
Ik vroeg mij nu af of er hier mensen zijn (of mensen kennen) die daar reeds geweest zijn en ons de voor- en nadelen van beide kunnen uitleggen.
Of misschien is er helemaal niet zoveel verschil en maakt de keuze van het eiland niet zoveel uit?
Het zou in beide gevallen alvast een duwtje in de rug kunnen zijn.

Groeten,

Daan

Daan
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1646


sarah
12-6-2010
 Meld misbruik16-8-2010 19:56:20

Hallo ,

wij komen net terug van onze huwelijksreis van de Kaapverdische eilanden.
Wij zaten op Sal, waar blijkbaar net iets meer te beleven valt dan op Boa Vista.
Hotel zeer goed (ik denk dat je zelfde hotel bedoelt als wij hebben gezeten) eten goed, lekker warm - dag en nacht amper verschil - maar wel een dor eiland. Geen planten of bloemen, enkel wat vetplantjes en palmbomen. Als je een heel actieve vakantie verwacht, moet je hier niet naartoe trekken behalve voor watersporten : alle mogelijkheden! wij hebben gekayakt, beach volley gedaan, windsurf,... Wandelingen en steden bezoeken zit er echt niet veel in. Ook fietsen, parken enzoverder vind je daar niet. Wij zijn wel enkele keren buiten het hotel het nabije dorp gaan bezoeken (santa maria) zeker doen! Heel tof op de pier waar ze de vissen ophalen. Er waren even goed vlamingen die niets deden en liever twee weken in het hotel bleven, maar dat is ieders goesting van reizen natuurlijk!

groetjes, Sarah



Daan
27-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 20:24:45

Sarah,

Het hotel op Sal dat ik bedoel is Djadsal Holiday Club.
Zijn jullie daar geweest of was het ergens anders?
Hetgeen jij zegt, komt ongeveer overeen met wat we tot nu toe gevonden hadden.




sarah
12-6-2010
 Meld misbruik22-8-2010 21:36:23

Wij zijn geweest naar de riu.

1000 kamers lijkt veel en is veel,
maar het viel echt niet op dat het zo groot was.
Steeds plaats aan tafel, strand,...

Wij zaten in een all-in. dus geen extra kosten s'avonds,....
De djadsal ligt dichter bij santa maria, maar meer weten we er niet van.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums