Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog naar Amerika op huwelijksreis?

  15-8-2010 23:02:26
Gemakkelijke vraag dus . Zijn er nog koppels die naar Amerika op huwelijksreis geweest zijn/gaan?

Wij vertrekken 30/8 tem 17/9, rondreis Westkust + strandvakantie LA.

Hebben jullie tips voor ons? Wat moeten we zeker doen en wat kunnen we overslaan in geval van tijdsnood? Ik zou graag een helikoptervlucht doen boven de Grand Canyon, is dit een aanrader?

merci!

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1359


Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 6:03:43

Wij gaan ook naar het Zuid-Westen van de VS. Een tripje naar de Grand Canyon hebben we ook gepland, maar geen helikoptervlucht, is een beetje kostelijk :) Maar het schijnt wel zeer de moeite te zijn.
(wij vertrekken 31/8 trouwens, wie weet komen we elkaar nog tegen :D)


Verder stoppen wij in San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce Canyon, Grand Canyon, Laughlin, Palm Springs en ten slotte L.A. Onze hotels liggen al vast, ben nu volop onze routes aan het uitstippelen :)

Groetjes!




Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:01:15

Hey,

Wij vertrekken uiteindelijk ook naar Amerika. We waren aanvankelijk zinnens om naar Namibië te gaan maar de prijzen swingen daar de pan uit. Dus opnieuw Amerika!
Wij hebben West-Amerika gedaan in oktober 2008, 3 weken. Rondreis vanuit Phoenix. Ik heb zelf een roadbook gemaakt. Gran Canyon, Monument Valley, Arches, Canyonlands, Capitol Reef, Bruce Canyon, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemite, Highway 1, Los Angeles, Joshua Tree Park.
Zonder hotels te boeken op voorhand, enkel het eerste en het laatste.
Tip voor Grand Canyon: wij hebben ook geen helikoptervlucht gedaan maar we zijn naar de bioscoop geweest vlakbij. Daar wordt vanuit een vlucht gefilmd, je wordt letterlijk meegenomen in de Grand Canyon! Zeker een aanrader.

Nu gaan we naar Estes Park, Rocky Mountains, Mount Rushmore, Badlands, Yellowstone, Grand Teton, Crates of the Moon, Bonneville Saltflats, Salt Lake City en uiteindelijk Las Vegas om uit te rusten en te shoppen ;-)
We vertrekken van 1 tot 22 september.

Ik heb mijn roadbook nog. Als er iemand interesse heeft, stuur je emailadres door en dan probeer ik het roadbook, de planning en ons dagboek door te sturen...

Grtjs





Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:03:57

Wij gaan ook naar Amerika, de 1e keer, van 08/09 tot 22/09. We gaan ook de westkust doen. Echte tips heb ik niet aangezien het de eerste keer zal zijn. Alleszins zal het wel een onvergetelijke reis worden! Alle hotels liggen vast zodat ik zeker ben dat we kunnen slapen daar :) We rijden ook zelf rond met de wagen.



Veerle
25-6-2011
 Meld misbruik16-8-2010 12:01:17

Hey wij gaan hoogstwaarschijnlijk ook de westkust doen volgend jaar. Zijn nog volop bezig met de samenstelling van onze vakantie. Hebben ook al van verschillende personen gehoord dat je best niet op voorhand je hotels boekt zodat je eventueel langer kan blijven hangen op bepaalde plaatsen indien je dat wenst.
@ Tineke, ik zou wel graag je roadbook ontvangen, zo kunnen we wat ideetjes opdoen.
veerlevossen@telenet.be Alvast bedankt.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-8-2010 12:21:47

Onze voorkeur gaat ook naar een road trip langs de westkust van Amerika!
@ Tineke, ik zou graag je roadbook ontvangen om alvast een beetje weg te dromen: lindsymerckx@hotmail.com. Alvast bedankt!

Boeken jullie alles zelf via internet of via een reisbureau?



Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik16-8-2010 21:03:43

Hey,

Ik heb in 1997 met mijn ouders en broer en zus een rondreis gedaan door West-Amerika.

Wij hebben de helicoptervlucht gemaakt boven de Grand Canyon, dit was heel zeker de moeite. We kregen nadien allemaal een "vliegbrevet" (dat we meegevlogen waren boven de Grand Canyon).


Verder was ook zeker Las Vegas de moeite. Dat moet je eens gezien hebben, vind ik. De bruidkoppeltjes lopen daar zo over straat op weg naar de "wedding chapels", al dan niet verkleed als o.a. Elvis Presley... wij logeerden in het Stratosphere hotel, met de hoogste toren van Las Vegas. Daar is zelfs een rollercoaster bovenop het gebouw.


Ik wil zeker nog eens terug!





Tom
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2010 17:30:04

Hey,

Wij zouden volgend jaar ook naar die kanten gaan. We zouden dit doen in september. Iemand een idee van het weer die periode?

Tineke die planning lijkt me ook wel handig. Je mag die altijd doorsturen naar denystom@hotmail.com



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik29-8-2010 17:36:14

Tom, wij vertrekken morgen en daarnet even nog het weer bekeken. In Los Angeles is het tegen de 40 graden en ook de andere plaatsen waar we naartoe geven, is het mooi weer. Behalve San Francisco, maar daar is het veelal zwaarbewolkt en een stuk frisser. September lijkt me dus een ideale periode!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums