Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf ringkussen maken ?

  12-8-2010 22:00:28
Op internet vind ik heel webshopjes waar ze ringkussentjes verkopen, maar ik zou dit graag in (ongeveer) dezelfde kleur en stof hebben van mijn bruidsjurk. Lijkt me mooi voor op de foto's. Vandaar had ik het idee om zo'n kussentje zelf te maken uit de overschot die ze hadden bij het inkorten van mijn bruidsjurk. Nu is mijn vraag of iemand van jullie dit ook doet en of jullie dit een realistisch idee vinden ?

Anne-Laure
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1524


Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik12-8-2010 22:16:18

Hallo,
Ik maak mijn ringkussentje ook zelf, ik ben namelijk iemand die zeer graag borduurt en ik ben dan ook op zoek gegaan naar een mooie roos, tevens het thema van ons huwelijk. Dus neen hoor, helemaal geen onrealistisch plan en een stukje overschot van je kleed kan hierin een zeer mooie oplossing zijn, mocht je hulp nodig hebben, je kan me altijd contacteren hoor, geen probleem! Succes, greetz Fabienne



Nathalie
4-9-2010
 Meld misbruik12-8-2010 22:34:32

Eeey,

Bij mij heeft mijn schoonmoeder het gemaakt voor ons.
Zij heeft ook naai -en borduurervaring en wou dit graag doet.
Het resultaat is fantastisch mooi!

Veel succes ermee!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-8-2010 8:10:57

Goh, wat is zelfgemaakt hé.... kregen er één bij FDO, maar was belachelijk klein.
Maar om daar nu meer dan 20 EUR aan te geven, vond ik nogal van den zotte voor wat 't is. In Zarah Home hebben ze mooie decoratiekussentjes, zo heb ik er daar 'n witte gekocht en met twee witte lintjes er een ringenkussentje van gemaakt.

Dus naast feit dat je het zo meer hebt gepersonaliseerd tot wat je zelf wil, is het ook 'n domme kost uitgespaard!



Anne-Laure
4-9-2010
 Meld misbruik14-8-2010 11:58:51

Bedankt voor jullie reacties en Fabienne, superlief jouw voorstel ! Ik ga iets proberen en als ik er niet in slaag, zal ik er dan toch eentje gaan kopen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...