Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige nr 1 getuige nr 2 ???

  12-8-2010 21:35:38
Hoi iedereen,
Dit is mijn eerste post ;-) Ik heb al héél veel geleerd op dit forum, maar hierover vond ik niets...
Vandaag ben ik naar het stadhuis van Diest geweest voor onze burgerlijke trouw, alles is onmiddellijk geregeld, heel handig! Ik kreeg wel nog een document mee waarop ik de namen van onze getuigen moet invullen. Getuige 1 met alle gegevens en getuige 2 met alle gegevens. Is het dan eerst de getuige van de bruidegom en daarna getuige van de bruid? Of volgens leeftijd? Of maakt het totaal niet uit???

leen
26-3-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1086


Reina
28-8-2010
 Meld misbruik12-8-2010 22:28:57

1e bruidegom 2e bruid
in geval van 2 bruiden of 2 bruidegommen, de getuige van de oudste eerst en de getuige van de jongste 2e




leen
26-3-2011
 Meld misbruik12-8-2010 22:34:57

Dank u Reina!!!



Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik13-8-2010 10:25:39

Hallo,

Ik ben vorige maand in Diest getrouwd en heb het zo ingevuld: 1 mijn getuige, 2 die van mijn man & op de achterkant 3 mijn tweede getuige en 4 mijn man zijn tweede getuige.

(Je kan intussen trouwen met 0 tot 4 getuigen. Wij waren de eersten die dat in Diest deden en ze hadden nog geen aangepaste papiertjes. )

Ze vraagt dat wel duidelijk hoor, wie wiens getuige is. Ik heb toen ter plekke die gegevens ingevuld en het erbij gezegd.

Zeker niet opjagen voor het stadhuis, is in Diest heel goed geregeld! Mijn man had als verrassing voor mij een violiste ingehuurd voor op het stadhuis en daar had de dame van de burgerlijke stand ook aan meegewerkt (zij was de enige die dat wist, moest die binnenlaten en zo). Ze doen echt moeite!



leen
26-3-2011
 Meld misbruik14-8-2010 14:11:37

Dank u Tineke!
Die goede indruk had ik ook al van het stadhuis in Diest, ze waren echt super vriendelijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...