Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het grote nieuws melden!

  12-8-2010 18:53:05
Hoe hebben jullie het nieuws in eerste instantie gemeld aan de ouders? Heeft jullie toekomstige man 'je hand' gevraagd aan je papa? Hebben jullie originele ideeën hiervoor? (En dan starten maar met de voorbereidingen, ik kan al niet wachten)

Evelien
2-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1153


Els
9-4-2011
 Meld misbruik12-8-2010 19:00:38

Dag Evelien

Mijn moeder is naaister en heb haar, toen heel de familie (ouders, broer en zus) samenzat en luisterde, gevraagd of ze eens een kleedje wou maken voor mij. Ik zei dat ik het meehad op foto en toonde het haar. Het was natuurlijk een foto van een trouwkleed. Het was meteen duidelijk.


Aan mijn schoonouders hebben we gezegd dat we 'slecht nieuws' hadden. Mijn schoonmoeder loopt nu eenmaal niet zo graag in de suite en hebben dat als 'slecht nieuws' gebruikt om het goede nieuws aan te kondigen.


Beide families vonden de manier waarop we het zeiden wel grappig.

Veel succes!
Is superleuk om te zeggen. Ik liep al dagen op voorhand nerveus rond om het te vertellen...

Groetjes, Els






Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik12-8-2010 19:40:50

Mijn vriend (ondertussen mijn man) was samen met zijn beste vriend (ondertussen zijn getuige geweest) op trektocht in zweden. Van daaruit heeft hij een sms gestuurd naar mijn ouders om te vragen of ze het goed vonden dat hij vanuit Stockholm een verlovingsring zou meebrengen. Hij heeft dus wel degelijk "mijn hand gevraagd". Hij is in tussentijd wel heel ziek geworden ginder, heeft daar in het ziekenhuis gelegen en heeft bij zijn thuiskomst ook nog enkele dagen in bed gelegen. "De vraag" heeft dus nog even op zich laten wachten en al die tijd wisten mijn ouders dus dat het zou gaan gebeuren :-) Wanneer toen uitkwam dat hij dat op die manier gedaan had, kon ik niet meer stoppen met wenen van ontroering :-) Dat gaf zijn aanzoek toch nog een extra romantische touch!! Daardoor heb ik wel mijn ouders hun eerste reactie niet kunnen zien, maar da geeft ni. Ze waren sowieso nog emotioneel toen we het hen samen gingen vertellen. Bij mijne man zijn vader en stiefmoeder hebben we het zo gezegd: hij heeft bij hen een geadopteerd chinees zusje van 4 jaar. We waren uitgenodigd op een bbq en ik was aant spelen met zijn zusje. Terloops heb ik even gevraagd of wij haar volgende zomer eens een dagje mochten lenen... Ik had gehoopt dat hunne frank zou vallen, maar ik heb er toch nog moeten aan toevoegen "om bruidsmeisje te zijn". Toen was het meteen duidelijk :-)



Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik16-8-2010 20:28:24

Heyla

Wou even laten weten hoe wij het aan boord gelegd hebben.

Wij hebben als huisdier een Franse Bulldog en hebben een t-shirtje voor hem gekocht.

Uit de kinderafdeling, maat 1 jaar. Daarna hebben we er tekt op gestreken.

Op zijn rugje stond: Mijn baasjes ...
En op zijn buikje stond: Gaan trouwen!!!

We hadden wel 1 voordeel, onze hond wandelt eerst, en als hij mensen ziet draait hij hem op zijn rugje om zijn buik te tonen en hem te laten aaien.

Iedereen vond het zeer origineel en vond het schitterend.

Véél succes.

Groetjes Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...