Terug naar overzicht
Hey Kristel Wij zijn het boeket gaan bestellen bij Topgreen in Wolvertem. Ze hebben voorbeeldboeken liggen en staan open voor je mening en wens Wat het eindresultaat zal zijn, kan ik je nu nog niet zeggen Groetjes Tamara
Hallo! Ik laat de mijne doen door Veerle Welvis in Merchtem. Zij heeft geen winkel, maar is heel gekend in de bloemschikwereld. Zij geeft workshops en levert bloemen. Ik zal eens checken of ik haar gegevens hier mag doorgeven.
Voila, Veerle Welvis, Bloem en Blad: 0495/287996, met mijn groeten ;-)
@ Tinneke: wat is de gemiddelde prijs bij Veerle Welvis?
Je kan dat zo goedkoop en duur maken als je zelf wilt. Ze maakt op maat, wat jij wil en binnen jouw budget!
heeft topgreen een site?
in Sint-Niklaas: Heliantus, Antwerpsesteenweg, die doen ook las van kerk versiering enzoof Van Poucke Heistraat, de mijne gaat van de laatste komen en zal zo'n 40 euro kosten
Nee ik denk niet dat die een site hebben. Eventjes langsgaan en een kijkje nemen in hun boeken. Ze hebben boeketjes van 60-70€ en natuurlijk ook de duurdere 200-300€. Maar ze zegt dit wel hoor. Ze zijn hier wel heel eerlijk in. Wij hebben het boeket daar besteld en als cadeau van de winkel krijg je de corsage van de bruidegom gratis.
hey, waar is die topgreen gelegen, want vind op google eigenlijk enkel één in merchtem
ja dat zal die wel zijn. want die ligt op de grens Wolvertem-Merchtem