Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw op 27 augustus 2010

  10-8-2010 18:57:31
Hallo iedereen,
Met nog 16 dagen op de teller begint alles stilletjesaan op zijn plooi te komen. Vandaag zijn we ons menu gaan samenstellen in de zaal, de zaalschikking besproken, ... Ondertussen heeft de fotograaf (eindelijk) bevestigd. Heb ik vandaag mijn tweede pas van mijn trouwkleed gehad. Moet nog een kleinigheidje aan veranderd worden dat was vergeten. Heb ik de bedankjes gaan bestellen (ja ruim laat, maar net op tijd....) en ... hebben we toch voor een DJ gekozen voor ons eerder intieme trouwfeest (met zo'n 35 man)...

Dus, nu begint het aftellen ....

Nog bruidjes die trouwen op 27 augustus 2010 ?

Groetjes,

An


An
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1101


Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik10-8-2010 20:26:55

hey, veel succes met de laaste voorbereiding.
Ik trouw dan niet op 27 augustus, maar een weekje later.
Bij ons ook alles bijna geregeld, enkel nog details die ook belangrijk kunnen zijn.
geniet van het aftellen.
groetjes sharon



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 20:39:20

Hier nog een bruidje van 27 augustus!!! Ik moet toch af en toe in mijn arm knijpen, hoe dichter het komt, hoe minder realistisch het lijkt!!

Ik moet ook enkel nog wat details regelen rond tafelindeling en de thema's ervan, de snoepzakjes voor de kindjes aan de kerk nog maken en de menu's en misboekjes nog laten drukken. Zaterdag heb ik mijn 2de en normaal laatste pas! Dus vanaf dan kan ik ook mijn schoenen inlopen!

Dan zeker nog eens fotograaf, ceremoniemeester, bloemiste, ... contacteren om alles te bevestigen. En dat is het zowat ...

Zot hé! Ik kijk er zo naar uit, hopelijk beter weer dan vandaag!!

Waar trouw jij?



Ann
27-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 22:25:41

Hela An,

Hier ben ik weer.
Mijn kleedje hangt al thuis, mijn schoenen staan op de leest want na een uur zijn mijn kleine teentjes zowat afgeknepen. Man in spe en kids hebben hun volledige outfit. Het boeket is besteld. Het verrassingsbrood voor "de suite" 's middag is besteld.


We zijn de laatste hand aan het leggen aan de tafelindeling. De menu's zijn al lang gedrukt.
Zaterdag gaan we de ringen halen en de ketting die ik leen van mijn mama. De DJ is nog eens gecontacteerd, de fotograaf in de loop van volgende week.

Morgen ga ik nog eens langs bij de kapper om af te spreken (haar + make-up) en op zoek naar een manicure en pedicure want ik heb open schoentjes. En nog een keer of 2 onder de zonnebank.


Dan moet ik nog eens zien voor een enveloppendoos en een tekstje voor in het gastenboek. De snoepjes voor de kindjes die naar het stadhuis komen moet ik nog klaarmaken maar ik weet nog niet goed wat...


Wij trouwen enkel voor de wet en zouden eventueel een soort van trouwbelofte uitspreken bij het uitwisselen van de ringen maar de inspiratie is een beetje zoek.


De dinsdag voor de trouw moeten we dan nog eens naar de zaal om de laatste zaken te bespreken.


Allemaal kleine dingen maar wel een heuse waslijst als ik het zo zie en tussendoor moet ik nog werken ook

Veel succes en geen stress en idd duimen voor een stralend zonnetje!

Ann






An
27-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 21:41:40

Hello,
Dag Sharon,
... dat doen we !


Dag Stefanie,
Wij trouwen in Halle (op zo'n 20 km van Brussel). Ja, bij ons is het hier ook echt aftellen. De snoepjes voor de kids hebben wij besteld in een winkel van doopsuiker en mag ik pas de 26ste gaan ophalen. Net zoals mijn trouwkleed trouwens...


Dag Ann,
Ja, wij hebben elkaar wat gevolgd hé gedurende de voorbereiding. Ik heb soms ook nog het idee dat ik toch nog heel wat moet doen.
Terwijl ik hier aan het typen ben, denk ik eraan dat ik nog de schoenen voor mijn zoon moet gaan kopen
En ja, gisteren alles bevestigd voor de menu en zaal (aantal mensen voor receptie) en uiteindelijk op het laatste nippertje ... ook een DJ genomen.

Mijn partner ging mijn bruidsboeket nog bestellen, maar tot nu toe, .... is het nog niet gedaan. Dus met nog 15 dagen op de teller stilaan een noodzaak hé.

Tot één van, aftellen en inderdaad duimen voor die zon !

Groetjes
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...